BENİM PASTAM

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Benim pastam
Geçen hafta olan doğumgünüm için ofis arkadaşlarım bana sürpriz doğumgünü hazırlayarak yukarıdaki pastayı yaptırmışlar. Pastayı Sevgili arkadaşım Pastacı-Burcu ve Peçeteden Notlar-Ayşem beraber hazırlamışlar. Pastayı görünce çok şaşırdım ve kesmeye kıyamadım inanın. Bende sevdiklerim için pasta yapıyorum ve pastayı görünce onların mutluluklarını beraber yaşıyorum ancak benim için yapılan bu pasta beni inanın beni çok ama çok mutlu etti. Gösterdikleri incelikten dolayı tüm arkadaşlarıma tekrar buradan teşekkür etmek istiyorum.

Murat'ın Pastası
Bu pastayı da iki hafta önce yapımcı bir arkadaşımızın doğumgünü için hazırladım. Kendisi bu aralar "Güneşi Gördüm" filminin son hazırlıkları için koşturuyor ve bilgisayarı ile cep telefonu kendisine yapışmış durumda:) Bence ona en güzel hediye filmin başarısı olacak.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011