Ceviz ve Peynirli Margherita

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Bu aralar arkadaşlarıma farklı makarnalar sunuyorum..Kendileride bende çok memnun kalıyoruz..Benim memnun kalma sebebim, pratik ve 10 dk da masada oluşu..Arkadaşlarımın memnun kalmalarının sebebi de,çok leziz bulmaları..))Cevizli ve Peynirli makarnaya bu sefer,Urfa'dan gelen ev yapımı nar ekşisi ekledim..Önce onlara çaktırmadım..Hepsi balsamic sandılarsa da yanıldılar..Nar ekşisinide duyunca,bir kez daha şaşkınlık
yaşamadan edemediler..))))Sonuç çok eğlenceli ve mutluydu..

Not:Bir paketin içersinde 250-300 gr makarna oluyor..Haliyle 1 paketini, 1 kişi rahatlıkla yiyebiliyor..Makarnadan almak isteyenler,bu uyarıma kulak verirlerse yanılmamış olurlar..))Benim çok fazla makarna kültürüm olmadığından,hepsinin tabağından 1-2 adet aşırmayla işi bitirmiştim..))
Ceviz ve Peynirli Margherita
Malzemeler
1 paket 250 gr'lık Margherita

Sosu için
1 adet domates rendesi
tuz,karabiber
1 diş sarımsak
1,5 yemek kaşığı zeytinyağ
1 yemek kaşığı nar ekşisi konstresi(Urfa'dan)
5-6 adet reyhan yaprağı
Ceviz ve Peynirli Margherita
Makarnalar kaynayan suya eklenip 5-6 dk pişirilip süzdürülür.
Ceviz ve Peynirli Margherita
Domates rendesi tencereye konulup biraz pişirilir.

Z.yağı,sarımsağı,tuzu,k.biberi eklenip pişirilmeye devam edilir.

Reyhan yaprakları ilave edilip,makarnalar içersine atılıp 2-3 dk çevrilir.

Kavun,karpuz ya da 1 kadeh şarap eşliğinde,afiyetle dostlarla yenilir..))


Not:Fotoğraflar akşam üzeri, balkonun farklı yerlerinde çekilince,bu tür ışık yansımalarına maruz kalıyor..Merak eden arkadaşlara duyuru..))

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011