ÇİLEKLİ PASTA (Devam)

10 Ağustos 2009 Pazartesi


 


 


 Tijen hanımın sayfasında görünce hemen linki tıklayıp desteğimi verdim. Sonra baktım benim başım kel mi, bende katılayım dedim.


Arkadaşlar,  http://www.bloggerschoiceawards.com/categories/39 linkini tıklayıp Foreign Language Blog yazan yere girip, destek verirler belki dedim. Çok öz güvenim yüksek benim:) engin ingilizce bilgimle kayıt oldum:) Tabi "adultcontent" yazıyor bloğumun yanında ve onu nasıl sileceğimi bilemiyorum. İşte "bir lisan bir insan" olumsuzluğunu burada yaşıyorum.


 


 


Çilekli kuvertür çikolata ile süslediğim pastamı yayımlayacağımı daha önceki yazımda belirtmiştim. Ben en çok bunu beğendim, sanki gül yaprakları dökülmüş gibi oldu üzeri. Tarifini yayımlamıyorum artık, daha önceki çilekli pastalarımla aynı.

.. ( devamı )

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011