İkram Kurabiyeler

10 Ağustos 2009 Pazartesi



Pastacı Kız Özlem'in ikram kurabiyelerini bilmeyen yoktur heralde, biz bu kurabiyeleri yiyince Özlem'i fena halde sıkıştırmıştık malzeme listesinde eksik aramıştık çok az malzeme ile çok leziz bir kurabiye oluyor denemenizi tavsiye ederim benim kalıbım biraz büyüktü Özlem'in kalıplarından bulabilirseniz daha şık olabilir.



Malzemler
  • 250 gr margarin (oda sıcaklığında)
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 paket vanilya
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • 3 su bardağı un (yetmezse daha sonra azar azar un ilave ediliyor)
  • üzeri için file fıstık,file badem,toz fıstık (ben evde ne varsa kullandım)
  • arasına sürmek için nutella

Margarin ve pudra şekerini karıştırıp üzerine un,kabartma tozu ve vanilyayı ekleyip yoğurdum hamuru 10 dakika dinlendirdikten sonra kenarı tırtıklı kalıp ile kurabiyeler kesip önceden ısıtılmış fırında 175 derecede pişirdim. Kurabiyeler pişince bir kurabiyenin üzerine nutella sürüp diğer bir kurabiyeyi üzerine kapattım onunda üzerine ince bir kat nutella sürüp fıstığa buladım, bir kısmının üzerine bal sürüp damla çikolata ve renkli şekerlerle süsledim. Afiyet Olsun.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011