Sade Fettuccine

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Maille bana, makarnaları Migrosun hangi reyonundan aldığım sorulur oldu..Öncelikle Caddebostan Migros alış veriş yerimdir..Haftada 4-5 defa iş dönüşü mutlaka uğrarım..(bize en yakın alış-veriş yeri)Bu arada Migrosun iç dizaynı değiştirildi..Ekmek-pasta reyonu farklı bir şirkete geçti..Hiç de güzel olmadı..Ekmeklerini hiç beğenmedim..Önceki ekmekler pahalı olmasına rağmen, çok daha nefistiler..Neyse konumuza döneyim hemen..Sizlerle paylaştığım makarnaların hepsi,makarna bölümünde değilde, buzdolaplı bölümde satılıyor..Migrosa girdiğinizde,çikolata reyonunu (meyve)geçip sola dönün,sağ köşedeki minik buzdolabında..O bölümün hemen arka tarafıda,yoğurt,peynir reyonu..Umarım yardımcı olabilmişimdir arkadaşlar..İyi alış verişler diliyorum şimdiden..))Eğer imkanınız varsa,makarnanızı evde yapmanızı öneririm..))Hepsinden çok çok nefis oluyor..))
Sade Fettuccine
Hazırlanışı
1 paket fettuccine kaynamış suya atılıp 4 dk kaynatılıp,süzdürülür.
Sade Fettuccine
Yanında dilediğiniz soslarla renklendirilip, servis edilir..
Sade Fettuccine
Ben patlıcan kızartması ve sos hazırlayıp makarna tabağının kenarlarına eklemiştim.

O servis tabağını çekmeyi atlamışız o anda..Arkadaşa makineyi verdiğimde,ben masayı hazırlıyorum sen fotoğrafları çek dediğimde,o oturup yemeye başlamıştı..Görüntü bozuluncada, bu haliyle sunmak istedim sizlere..Patlıcanların üzerlerine bol sarımsaklı,domatesli sos eklenince çok daha mükemmel olmuştu..Hepimiz aynı fikirdeydik..Afiyetler olsun..!

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011