Tahinli Minik Kurabiyeler

10 Ağustos 2009 Pazartesi


Eve erken gittiğimde hemen malzemeleri dolaptan çıkarıyorum değişik birşeyler denemeyi düşünüyorum ama birşey yapacak gücü bulamayıp dinlenmeyi yada temizlik yapmayı tercih ediyorum, nihayet dün annemin okuttuğu mevlid için mutfağa girme fırsatım oldu tahinli kurabiyeleri yaptım kardaşlerim ve misafirler çok beğendiler birer lokmalık nefis bir tat oldu tahin seviyorsanız denemenizi tavsiye ederim. Tarif blogcu arkadaşlarımdan Zeynep'e ait.

Malzemeler

  • 1 su bardağı tahin
  • 1 su bardağı sıvıyağ
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 paket kabartma tozu
  • aldığı kadar un
  • üzerine elemek için kakao

Un hariç bütün malzemeleri ekleyip karıştırdım üzerine azar azar un ekleyerek kulak memesi yumuşaklığında yoğurdum ufak ufak yuvarlayıp tepsiye dizdim 180 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirdim biraz ılınınca üzerine kakao eledim. Afiyet Olsun.


Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011