‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv İkbalin Pekmezli Kurabiye Tarifi

14 Kasım 2011 Pazartesi

‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv

İkbalin Pekmezli Kurabiye Tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler

1,5 çay bardağı sıvı yağ
2,5 çay bardağı un
2 adet yumurta
6,5 kahve fincanı şeker
2 çay kaşığı tarçın
Yarım su bardağı yoğurt
1 çay kaşığı tuz
1 çay bardağı pekmez
1 çay kaşığı karbonat

devamını oku…

Kraliçenin beş çayı kurabiyesi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Kraliçenin beş çayı kurabiyesi anlatımlı resimli tarifi Kraliçenin beş çayı kurabiyesi video biskuviler kurabiyeler Kraliçenin Beş Çayı Kurabiyesi

Malzemeler:
1 adet portakalın kabuğu
1 adet limonun kabuğu
140 gr tereyağı
150 gr toz şeker
200 gr un
80 gr bitter çikolata
2 yemek kaşığı kuru çay
1 adet yumurta

devamını oku…

Afrodizyak Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

AFRODİZYAK KURABİYE

Afrodizyak Kurabiye anlatımlı resimli tarifi Afrodizyak Kurabiye video biskuviler kurabiyeler

Hazırlama süresi: 20 dakika
Pişirme süresi: 15-20 dakika

devamını oku…

Damla Çikolatalı Kurabiye Tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Oktay Ustanın Damla Çikolatalı Kurabiye Tarifi

Malzemeler :
3.5 su bardağı un
125 gr.margarin
1 çorba kaşığı tereyağı
2 yumurta
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
1.5 su bardağı pudra şekeri
Damla çikolata

devamını oku…

Şeftali Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Kremalı Yarım Ay Kurabiye Tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Oktay Usta’nın Kremalı Yarım Ay Kurabiye Tarifi
Kremalı Yarım Ay Kurabiye Tarifi anlatımlı resimli tarifi Kremalı Yarım Ay Kurabiye Tarifi video biskuviler kurabiyeler
Malzemeler :
3 su b. un
125 gr. tereyağı
2 çorba k. yoğurt
1 yumurta
1 su b. toz şeker
1 paket kabartma tozu
1 limon kabuğu rendesi
Kreması için:

2 su b. süt
2 çorba k. un
1 paket vanilya
3 çorba k. toz şeker
1 yumurta sarısı

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011