‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv Acıbadem Kurabiyesi

14 Kasım 2011 Pazartesi

‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv

Acıbadem Kurabiyesi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Acıbadem Kurabiyesi anlatımlı resimli tarifi Acıbadem Kurabiyesi video biskuviler kurabiyeler
malzemeler

2 yumurtanın akı
3 su bardağı ince çekilmiş (un halinde) badem
2 çorba kaşığı pirinç unu
4 çorba kaşığı toz şeker

devamını oku…

resimli tuzlu kurabiye tarifleri

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

resimlerle tuzlu kurabiye yapılışı
tuzlu kurabiyeler (resimli)
kolay tuzlu kurabiye tarifleri

Resimli Kurabiye Tarifleri

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Resimli Kurabiye Tarifleri
Resimli Kurabiyeler
Kurabiye Tarifleri

ACIBADEMLİ KURABİYELİ KREMA

devamını oku…

resimli un kurabiyesi tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

un kurabiyesi tarifi
fındıklı un kurabiyesi resmi
fındıklı un kurabiyesi tarifi

Bademli Çubuk

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Bademli Çubuk anlatımlı resimli tarifi Bademli Çubuk video biskuviler kurabiyeler
Bademli çubuklar malzemeleri

1 su bardağı ince dövülmüş badem
Yarım su bardağı dövülmüş antepfıstığı
1/4 su bardağı toz şeker
1 çorba kaşığı gül suyu
Yarım çay kaşığı toz tarçın
8 baklava yufkası
Yarım su bardağı eritilmiş tereyağı

devamını oku…

Elmalı Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Elmalı Kurabiye Tarifi
Resimli Elmalı Kurabiye Yapılışı
Elmalı Kurabiye Yapılışı

Lezzetli ve pratik şekilde yapacağınız Elmalı Kurabiye Tarifi İkramlarınıza çok güzel bir tat katacaktır…

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011