‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv Fıstıklı Kurabiye

14 Kasım 2011 Pazartesi

‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv

Fıstıklı Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler

yarım paket hamurişi margarin
2 yemek kaşığı süt
2 tatlı kaşığı nescafe yada toz sıcak çikolata
2 Yumurta
yarım su bardağı şeker
yarım paket kabartma tozu
Yeteri kadar un (başlangıç için 2 su bardağı)
1 su bardağı dövülmüş tuzlu fıstık

Yapılışı:

devamını oku…

Pastane kurabiyesi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

2 yumurta (1 y.sarısı kurabiyelerin üzerine ayrılacak)
125 gr. margarin
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı mahlep
1 paket kabartma tozu
yarım limon suyu
aldığı kadar un
2-3 tatlı kaşığı kırmızı pul biber

Yapılışı:

devamını oku…

karışık meyveli kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

Hamuru için:

1 adet margarin (oda sıcaklığında)
1 adet yumurta
1 fincan pudra şekeri
3,5 su bardağı un
1 paket vanilya ve kabartma tozu

devamını oku…

Kekikli Çubuklar

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Malzemeler:

200gr. tereyağı veya margarin(oda sıcaklığında)
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı yoğurt
1 çay kaşığı sirke
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı tuz
2 yemek kaşığı dolusu kekik

Üzeri için:

devamını oku…

Renkli kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Renkli Kurabiye

Kurabiyelere şekil vermek heykel yada resim yapmak kadar keyifli. Çok basit ama sofranızda görsel açıdan çok keyifli bir manzara oluşturuyor. Herkese afiyet olaa.

devamını oku…

Tuzlu pastane kurabiyesi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

2 yumurta (1 y.sarısı kurabiyelerin üzerine ayrılacak)
125 gr. margarin
1 çay bardağı yoğurt
1 çay bardağı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı mahlep
yarım limon suyu
aldığı kadar un

Yapılışı:

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011