‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv Mantar Kurabiye

14 Kasım 2011 Pazartesi

‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv

Mantar Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

2 paket buğday nişastası
1 su bardağı pudra şekeri
5 tatlı kaşığı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya ( isteğe bağlı )
1 paket eritilmiş margarin
2 yumurta
Çay tabağı kadar kakao
1 tane boş soda şişesi

Yapılışı:

devamını oku…

Cam kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

2 yumurta
1 paket oda sıcaklığında margarin
4 su bardağı un
1 paket şeker (marketlerden temin edebilirsiniz, şu küçük bayram şekerlerinden)
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 su bardağı toz şeker

Yapılışı:

devamını oku…

Çiçek kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

2 yumurta
250 gram hamuru işi margarin
4 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 su bardağı toz şeker

Yapılışı:

devamını oku…

Kızarmış kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Elmalı tart

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Elmalı tart anlatımlı resimli tarifi Elmalı tart video biskuviler kurabiyeler
Elmalı tart anlatımlı resimli tarifi Elmalı tart video biskuviler kurabiyeler

Malzemeler:
Hamur için:

devamını oku…

14 Şubat Kurabiyeleri

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

14 Şubat Kurabiyeleri anlatımlı resimli tarifi 14 Şubat Kurabiyeleri video biskuviler kurabiyeler

Malzemeler:
- 250 gr margarin (oda sıcaklığında, küp küp doğranmış)
- 1 su bardağı pudra şekeri
- 1 paket patates nişastası
- 1 adet orta boy yumurta
- 1 portakal kabuğu rendesi
- 1 paket portakal aromasi (ya da vanilya)
- 1 tatlı kaşığı kabartma tozu
- aldığı kadar un (kulak memesi kıvamını tutturana kadar)

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011