‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv Biskrem Kurabiye Tarifi

14 Kasım 2011 Pazartesi

‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv

Biskrem Kurabiye Tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Biskrem Kurabiye Tarifi

Biskrem Kurabiye Tarifi anlatımlı resimli tarifi Biskrem Kurabiye Tarifi video biskuviler kurabiyeler

devamını oku…

Kakaolu Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Kakaolu Kurabiye

Kakaolu Kurabiye anlatımlı resimli tarifi Kakaolu Kurabiye video biskuviler kurabiyeler

Malzemeler

devamını oku…

Bademli Elmalı Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Bademli Elmalı Kurabiye Tarifi
Bademli Elmalı Kurabiye anlatımlı resimli tarifi Bademli Elmalı Kurabiye video biskuviler kurabiyeler

Malzemeleri

devamını oku…

Çikolata Kaplı Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Çikolata Kaplı Kurabiye

Çikolata Kaplı Kurabiye anlatımlı resimli tarifi Çikolata Kaplı Kurabiye video biskuviler kurabiyeler

devamını oku…

Acı Badem Kurabiyesi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Hala en sevdiğim kurabiye =) Tarifini bulduğumuza göre artık pastaneden almaya gerek kalmadı… Acı Badem Kurabiyesi anlatımlı resimli tarifi Acı Badem Kurabiyesi video biskuviler kurabiyeler

Acı Badem Kurabiyesi anlatımlı resimli tarifi Acı Badem Kurabiyesi video biskuviler kurabiyeler

devamını oku…

Vişneli Çikolatalı Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Malzemeler

1 + 3/4 cup un
1 + 1/4 cup kakao
2 teaspoon kabartma tozu
1/4 teaspoon tuz
1 + 1/4 cup tuzsuz tereyağı, oda ısısında
1 + 1/4 toz şeker
3/4 kup esmer şeker
2 büyük yumurta
1/4 teaspoon vanilya ekstresi
250 gr bitter çikolata, kıyılmış
1 + 1/2 cup kuru vişne

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011