‘Börekler’ kategorisi için arşiv Dereotlu Börek

15 Kasım 2011 Salı

‘Börekler’ kategorisi için arşiv

Dereotlu Börek

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Categories:BöreklerTags:

Pileli Börek

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Categories:BöreklerTags:

Banyolu Patates Böreği Tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Oktay Usta’nın Banyolu Patates Böreği Tarifi
Banyolu Patates Böreği Tarifi anlatımlı resimli tarifi Banyolu Patates Böreği Tarifi video borekler
Malzemeler

4 yufka
5 patates
2 soğan
150 gr. kavurma
1 tutam maydanoz
Tuz, karabiber
Sıvıyağ

devamını oku…

Incoming search terms:

oktay ustadan yufka ile patat.
Categories:BöreklerTags:

Piroşki

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Malzemeler

-350 gr un
-250 gr sığır kıyması
-1 tatlı kaşığı tuz
-125 gr mantar
-125 gr tereyağ
-1 tatlı kaşığı tuz
-60 gr eritme peyniri
-1 çay kaşığı karabiber
-3 çorba kaşığı çok soğuk su
-1 çay kaşığı kırmızıbiber
-60 gr krema
-1 çorba kaşığı maydanoz
-60 gr tereyağ
-3 çorba kaşığı krema
-1 soğan
-1 yumurta, 1 tatlı kaşığı su

Yapılışı

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Oktay Usta’nın Lahmacun Böreği Tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Oktay Usta’nın Lahmacun Böreği Tarifi
Oktay Usta’nın Lahmacun Böreği Tarifi anlatımlı resimli tarifi Oktay Usta’nın Lahmacun Böreği Tarifi video borekler

Malzemeler

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Peynirli Çıtır Börek

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Peynirli Çıtır Börek anlatımlı resimli tarifi Peynirli Çıtır Börek video borekler

Peynirli Çıtır Börek

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011