‘Börekler’ kategorisi için arşiv Ekmekler – Çay Saati

15 Kasım 2011 Salı

‘Börekler’ kategorisi için arşiv

Ekmekler – Çay Saati

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Zeytinli Ekmek

Ekmekler   Çay Saati anlatımlı resimli tarifi Ekmekler   Çay Saati video borekler

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Tavada Kolay Pizza

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Categories:BöreklerTags:

Yalancı Su Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Yalancı Su Böreği anlatımlı resimli tarifi Yalancı Su Böreği video borekler

YALANCI SU BÖREĞİ
Malzemeler:
3 adet yufka,
3 adet yumurta,
200 gr margarin,
1 demet maydanoz,
250 gr beyaz peynir,

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Beşemal Soslu Börek

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Beşemal Soslu Börek anlatımlı resimli tarifi Beşemal Soslu Börek video borekler
BEŞAMEL SOSLU BÖREK
Malzemeler:
3 adet yufka,
1 adet tavuk göğsü,
1 adet yumurta.

Beşamel sos için:
1 su bardağı tavuk suyu,
1 su bardağı süt,
1 adet yumurta,
2 yemek kaşığı un,
3 yemek kaşığı tereyağ,
1 tatlı kaşığı tuzot,
1 çay kaş.kırmızı pul biber,
1 kase galeta tozu.

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Mantarlı Tepsi Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Mantarlı Tepsi Böreği anlatımlı resimli tarifi Mantarlı Tepsi Böreği video borekler

MANTARLI TEPSİ BÖREĞİ
Malzemeler:
5 adet yufka,
750 gr mantar,
4 adet kuru soğan,
½ su bardağı sıvıyağ,
1 su bardağı süt,
2 yemek kaşığı yoğurt,
3 adet yumurta,
1 yemek kaşığı tuzot,
2 yemek kaşığı çörek otu.

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Tavuklu Zarf Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Tavuklu Zarf Böreği anlatımlı resimli tarifi Tavuklu Zarf Böreği video borekler

TAVUKLU ZARF BÖREĞİ
Malzemeler:
3 adet yufka,
3 adet yumurta,
1 çay bardağı sıvı yağ,
1 çay bar. tavuk suyu.

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011