‘Börekler’ kategorisi için arşiv Ispanaklı Pastırmalı Su Böreği

15 Kasım 2011 Salı

‘Börekler’ kategorisi için arşiv

Ispanaklı Pastırmalı Su Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Ispanaklı Pastırmalı Su Böreği (4 Kişilik)
Ispanaklı Pastırmalı Su Böreği anlatımlı resimli tarifi Ispanaklı Pastırmalı Su Böreği video borekler

Malzemeler:

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Kıymalı Sigara Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Kıymalı Sigara Böreği Tarifi
Kıymalı Sigara Böreği anlatımlı resimli tarifi Kıymalı Sigara Böreği video borekler

Yemeklerinizin yanında ara sıcak olarak sunabileceğiniz, kalorisi ve lezzeti yüksek kıymalı sigara böreği tarifi
Aşağıdaki tarife göre 16 adet börek elde edebilirsiniz.

Malzemeleri

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Makarna Börek Tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Makarna Börek
Makarna böreği; az malzemeyle kolayca hazırlayabileceğiniz bir yemek. Tadı, su böreğini andırıyor. Kalorisine bakmadan, denemenizi tavsiye ediyoruz.

Makarna Börek Tarifi anlatımlı resimli tarifi Makarna Börek Tarifi video borekler

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Köz Patlıcanlı Börek

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Köz Patlıcanlı Börek

Köz Patlıcanlı Börek anlatımlı resimli tarifi Köz Patlıcanlı Börek video borekler

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Baklava Yufkasından Börek

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Baklava Yufkasından Börek Tarifi
Pratik ve lezzetli bir börek tarifi.Baklava yufkasından çıtır çıtır börekler hazırlayıp konuklarınıza ikram edebilirsiniz.
Baklava Yufkasından Börek anlatımlı resimli tarifi Baklava Yufkasından Börek video borekler

Gerekli Malzemeler

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Pratik Su Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011