‘Börekler’ kategorisi için arşiv Kıymalı Gül Böreği

15 Kasım 2011 Salı

‘Börekler’ kategorisi için arşiv

Kıymalı Gül Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
İç malzeme :

300 gram kıyma
3 soğan
7-8 adet yeşil biber
2 iri domates rendesi
Tuz, karabiber, kırmızı pul biber

Malzemeler:

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Makarna Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

2 adet yufka
2 adet yumurta
250 gr. beyaz peynir
1 çay bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
1 çay bardağı yoğurt
yarım paket makarna (kesme, fiyonk yada burgu olabilir)
isteğe göre maydanoz
2 yemek kaşığı margarin

Yapılışı:

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Tavuklu Sebzeli Börek

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

3 yufka
2-3 yemek kaşığı yoğurt
1 kase garnitür
1 adet tavuk göğüsü
1-2 adet ortaboy patates
çörek otu
tuz
karabiber
sıvı yağ

Yapılışı:

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Kol Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

5 adet yufka
5 adet orta boy patates
2 yemek kaşığı yoğurt
1 yemek kaşığı margarin
karabiber
tuz
1 su bardağı süt
1 adet yumurta sarısı
susam

Yapılışı:

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Paçanga böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler :

2 Adet yufka
150 gr pastırma
200 gr rende kasar
1 Adet domates
1 Adet Çeliston biber
1 Tutam maydanoz
Kızartmak için sıvı yağ

Hazırlanışı :

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Menemen Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Malzemeler:

3 adet yufka,
6 adet domates,
8 adet sivri biber,
3 adet yumurta,
1 çay bardağı sıvıyağ,
3 yemek kaşığı tereyağı,
1 su bardağı galeta tozu,
1 çay kaşığı kekik,
1 çay bardağı su,
Tuz.

Yapılışı:

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011