‘Börekler’ kategorisi için arşiv Oktay Usta’nın Mantarlı Börek Tarifi

15 Kasım 2011 Salı

‘Börekler’ kategorisi için arşiv

Oktay Usta’nın Mantarlı Börek Tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Oktay usta’nın Mantarlı Börek Tarifi

Oktay Ustanın Mantarlı Börek Tarifi anlatımlı resimli tarifi Oktay Ustanın Mantarlı Börek Tarifi video borekler

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Buzdolabı Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Malzemeler:

•4 adet patates, haşlanmış, rendelenmiş
•2,5 kibrit kutusu beyaz peynir
•2 yumurta
•1,5 su bardağı süt
•125gr tereyağı, eritilmiş, soğutulmuş
Ayrıca:

•3 yufka
Üzerine:

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Islak Börek

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Islak Börek

Lezzetini bizzat test ettiğim börek Islak Börek anlatımlı resimli tarifi Islak Börek video borekler Fakat tarifini aceleden alamamıştım.Şimdi bir yerde rastladım ve işte buyrun Islak Börek anlatımlı resimli tarifi Islak Börek video borekler

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Pırasalı Çin Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Categories:BöreklerTags:

Peynirli Poğaça Tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Peynirli Poğaça Yapılışı
Peynirli Poğaça Tarifi anlatımlı resimli tarifi Peynirli Poğaça Tarifi video borekler

Malzemeler: Hamuru için

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Oktay Usta’nın patatesli börek tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Oktay Usta’nın Patatesli Börek tarifi

Oktay Ustanın patatesli börek tarifi anlatımlı resimli tarifi Oktay Ustanın patatesli börek tarifi video borekler

Malzemeler

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011