‘Sebze Yemekleri’ kategorisi için arşiv borana tarifi resimli

14 Kasım 2011 Pazartesi

‘Sebze Yemekleri’ kategorisi için arşiv

borana tarifi resimli

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Borana nasıl yapılır
Resimli Borana tarifi

Borana malzemeleri

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Sebzeli Tart Tarifi Resimli

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Resimli Sebzeli Tart tarifi
Sebzeli Tart nasıl yapılır

Malzemeler:

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Sebze Dolması Tarifi Resimli

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Sebze Dolması Tarifi
karışık Sebze Dolması Tarifi
Sebze Dolması nasıl yapılır
Nakışlı dolma tarifi

Sebze Dolması Tarifi Resimli

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Brüksel Lahanalı Bonfile Tarifi Resimli

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Resimli Brüksel Lahanalı Bonfile Tarifi
Brüksel Lahanalı Bonfile nasıl yapılır

Malzemeler
700 gr Brüksel Lahanası
3 Su Bardağı Et Suyu
125 gr İrmik
4 Çorba Kaşığı Sıvı Yağ
1 Soğan
1 Çorba Kaşığı Margarin
1 Defne Yaprağı
200 gr Süt Kreması
Tuz, Karabiber
4 Bonfile

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Elazığ usulü Keşkek Tarifi Resimli

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Resimli Elazığ usulü Keşkek tarifi
Elazığ usulü Keşkek nasıl yapılır

2 su bardağı kuru fasulye
4 su bardağı aşurelik buğday
250 gr. kavurma veya haşlanmış dil
2 adet soğan
300 gr. tereyağı
1 yemek kaşığı salça
8 su bardağı su
tuz

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Sebzeli karnıyarık tarifi resimli

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Sebzeli karnıyarık tarifi resimli,sebzeli karnıyarık,sebzeli hafif karnıyarık

Çok lezzetli bir yemek olan karnıyarık sebzeli haliyle çok vitaminli ve sağlıklı… Sebzeli karnıyarık tarifi resimli anlatımlı resimli tarifi Sebzeli karnıyarık tarifi resimli video sebze yemekleri

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011