‘Sebze Yemekleri’ kategorisi için arşiv Bakla Yemeği

14 Kasım 2011 Pazartesi

‘Sebze Yemekleri’ kategorisi için arşiv

Bakla Yemeği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Bakla Yemeği

Sebzenin faydaları saymakla bitmez.Fakat asıl faydalı olan sebzeleri mevsiminde yemektir.Bakla yemeği için en uygun zaman Bakla Yemeği anlatımlı resimli tarifi Bakla Yemeği video sebze yemekleri

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Fırında Kızartma

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Fırında Kızartma

Fırında Kızartma anlatımlı resimli tarifi Fırında Kızartma video sebze yemekleri

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Tübyaz (4 Kişilik)

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Tübyaz (4 Kişilik)
Tübyaz (4 Kişilik) anlatımlı resimli tarifi Tübyaz (4 Kişilik) video sebze yemekleri

Malzemeler
4 Patlıcan
200 gr Beyaz Peynir
3 Yumurta
1 Domates
7-8 Dal Kıyılmış Maydanoz
4 Yemek Kaşığı Sıvıyağ
4 Yemek Kaşığı Galeta Unu
1 Çay Kaşığı Hindistancevizi Rendesi
Tuz, Karabiber

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Fırında Sebzeli Tavuk

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Categories:Sebze YemekleriTags:

Düdüklüde Etli Fasulye Güveci

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Düdüklüde Etli Fasulye Güveci

Düdüklüde Etli Fasulye Güveci anlatımlı resimli tarifi Düdüklüde Etli Fasulye Güveci video sebze yemekleri

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Zeytinyağlı Kuruluk Dolması

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Zeytinyağlı Kuruluk Dolması

Havası kuru bölgelerde kurutulan biber ve patlıcandan nefis bir dolma tarifi .Ben de çok severim Zeytinyağlı Kuruluk Dolması anlatımlı resimli tarifi Zeytinyağlı Kuruluk Dolması video sebze yemekleri

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011