Kurabiye ister misiniz?

1 Nisan 2010 Perşembe







Kurabiye sever misiniz:)
Bu akşam eve dönerken sıcak çayımızın yanına kurabiye alalım dedik halamla birlikte:) evet halam yanıma geldi:) Farkına vardığım bişiy var ki pastasını beğendiğimiz, ekmek kadayıfıyla, baklavasıyla ismi tavan yapmış pastanelerden aldığım kurabiyeleri pek beğenmiyorum ben..

Zeynep niçin para verip alıyosun otur kendi ellerinle yap diye düşünen de olabilir:)
benim pek elimin lezzeti yok galiba:( mutfakta zaman geçirmeyi sevmiyorum ondandır..saatlerce temizlik yapabilirim ama on dakika yemek yapamam:))

Konuyu dağıtmadan...fotoğraflarını çektiğim kurabiyecinin ismi Kahkeci osman usta..Başka yerde varmıdır şubesi ilmiyorum ama ben fatihten, akdeniz caddesinden aldım..eğer bi gün yolunuz düşerse mutlaka tadına bakmalısınız.hatta hadi kalkın gelin ben çayın yanında size elmalı kurabiye ikram edeyim:)

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011