Güzel Haberler ve çocuk doğum günü pastaları

10 Ağustos 2009 Pazartesi


Yoğun günlerin ardından dahada yoğun geçicek bir haftaya başlamadan (Malum sevgililer günü geliyor )birikmiş resimleri eklemek istedim. Birde benim hayatımda olup biten güzellikleride paylaşmak istedim.

Geçtiğimiz Cumartesi günü için benim için oldukça heyacanlı bir gündü. Daha önce web sitemin yeniden elden geçirildiğinden bahsetmiştim. Elden geçirilmekde ne demek baştan tasarlandı. İlk olarak sabahın erken saatlerinde Şekerden Düşlerin web sitesi yeni haliyle yayına geçti. Tabii daha bir çok eksik var. Yer sınırlaması dolayısıyla resimler küçültüldü ve kaliteleri biraz kötü görünüyor tabii şimdilik :) Bu hafta içerisinde tüm düzenlemeler yapılıp eksikler giderilecek . Bu haliyle çok kullanışlı ve çok daha güzel bir site oldu benim içime çok sindi son hali.

Vee ikinci haberim Cumartesi günü Trt Televizyonundan ziyaretime geldiler ve benimle röportaj yaptılar . Ayrıca çalışırkende görüntülediler. Önümüzdeki günlerde bir gün boyunca olan yayın akışında Trt 1 haber bülteninde 1.5 dakikalık röportajım yayınlanıcak. Konu kişiye özel pastalardı. Benim için oldukça heyecanlı bir gündü ve yoğun siparişlerim arasında çokda istediğim gibi hazırlanamadım. Oldukça uzun bir röportaj oldu ama haber bülteninde geçeceği içn 1.5 dakikalık hale getirilicek. Yayınlanacağı günü bildirdiklerinde tekrar buradan duyuracağım.

Gelelim sırada bekleyen pasta modellerine . Bu sefer çocuk doğum günleri için hazırladıklarımdan bir kısımını yayınlıyorum.

Yukarıda gördüğünüz modeli Çınar'ın bebek mevlüdü için hazırlamıştım benim çok hoşuma giden bir model oldu. Aynı zamanda bu pasta baby shower içinde çok hoş olabilir.



1 yaş kız pastası 'nı bir parti evinde kutlanıcak doğum günü için hazırlamıştım. Partide bu linkdeki tabak , peçete gibi malzemeler kullanılacağı için pastasınıda temaya uygun istediler. Rengi biraz koyu gibi dursada aslında çok hoş bir mor renk oldu.

Winnie ve Tiger ı bu postda çok sık görüceksiniz sanırım en çok sevilen çizgi filim kahramanı oluyorlar kendileri benimde en çok yaptığım figürlerin başında geliyor. 1 yaş için yaptığım bir modeldi.
Yine bir winnie ve arkadaşları pastası bu sefer bir kız için pembiş olarak hazırlandı :)

Yine bu postda bolca gördüğünüz gibi Şimşek McQueen Pastası . Bu modeli sanırım Pink Cake Box'da görmüştüm. (Umarım doğru hatırlıyorumdur) Çok beğendiğim bir modeldi doğum günü çocuğunun anneside görür görmez bu modeli beğenince bende çok sevindim.

Bu pastayı 1 yaşına giren Selim ile teyzesinin aynı gün kutlanan doğum günleri için istediler. Aslında sadece birbirlerine bakıyor gibi 2 fotoğraflı olması istenmişti ama 1 yaş doğum günü olunca birde minik tren eklemek istedim.

Sevgili Senem'in oğluşu , Ege'ninde çok sevdiği arkadaşlarından Yarkın'ın okulda kutlanıcak doğum günü için bu pastayı hazırladım. Yarkın pastasında Mcqueen , Chik hick, ve Kral 'ın birde kendisinin pastanın üzerinde olmasını istedi. Bende yarış pistinde yarış esnasında canlandırmak istedim.


Adı gibi bir Peri kızının pastası bu pastada. Annesi sade pastel bir pasta olsun diyince bende bu şekilde bir peri pastası yaptım.

Eren için daha önce bebek mevlüdü kurabiyelerini hazırlamıştım. 1 yaş pastası içinde annesi bana başvurunca nasıl bir model olsun diye konuşurken Eren'in en çok sevdiği hayvanları pastaya yerleştirelim dedik. Aynı gün abisininde doğum günüydü onun içinde Optimist pastası hazırlamıştım. Daha önce optimist pastası yaptığım ve resimlediğim için Emre'nin pastasının resimini çekmemişim .

Naz , oğlumun ilk arkadaşı :) Tanışdıklarında sanırım 40 günlük falanlardı. O kadar gecikmelerinin nedenide Naz'ın prematüre olarak Ege'den 2 ay sonra doğması gerekirken 3 gün sonra doğması. Ve 1 ay küvezde durması. Minnacıkdı biz onu ilk gördüğümüzde şimdide Ege ile aynı sınıfda ve aralarında boyut olarak hiç bir fark yok :) İşte Naz kızımız Winx kızlarından Bloom hastası ve pastasındada Bloom'un olmasını istedi.


Deren annesinden yıldızların ve ay'ın altında olduğu bir pasta istemiş resimde görünmesede orada birde ay var. Ayrıca Deren Sunger Bob ve patrick'ide çok seviyormuş . Ona süpriz olsun dedi annesi. Sunger Bob ve Patrick'le Deren tüm resimlerindeki verdiği poz ile yerini aldı . Tabii yıldızların ve ayın altında :)
Doruk'un 1. yaş gününde Şimşek Mcqueen pastası yapmıştım . Üstünden 1 sene geçti ve annesi yine beni aradığında bu sefer Winnie ve arkadaşları olan bir pasta istedi. Sanırım bu pasta modelinide yabancı bir sitede görmüş ve kaydetmişim . Kırmızı yeşil renklerle tamda bir Karşıyakalı pastası oldu. Geçen yılki Mcqueen'i bile Kırmızı yeşil yaptığımızda bir anlam verememi

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011