AYLİNİMİN MUHTEŞEM KURABİYESİ

10 Ağustos 2009 Pazartesi


MALZEMELER:
1 yumurta akı
1 su bardağı pudra şekeri
yarım su bardağı ince çekilmiş fındık
125 gr tereyağı
yarım çay bardağı sıvıyağ
1 su bardağı un
1 su bardağı sinangil fındıklı kek un
1 pkt vanilya

YAPILIŞI:
1 su bardağı unu yağsız teflonda rengi hafif dönene kadar kavuralım.Daha sonra bir kaba sırasıyla bütün malzemelerimizi alıp kulak memesi yumuşaklığına gelene kadar beyaz un ekleyelim.İstediğimiz kalıpla kesip 170 dr fırında 10 dk kadar pişirelim.
Dilerseniz pudra şekeri eleyip servis yapabilir yada iki bisküvi arasına nutella sürüp ince çekilmiş fıstığa bulayabiliriz.(çift kat yapacağımız kurabiyenin hamurunu biraz daha ince açmaya özen gösterelim)
Bilmem kaç yıldır ama uzunca yılları kapsayan sanaldan reele taşınan bir dostluk...Aylinim arkadaşım,sırdaşım, kardeşim....Daha öncede sıkça bahsetmiştim zaten işte o Aylin bu Aylin:)) Aylincim bana gelirken çok güzel bir hediye ve yanında muhteşem kurabiyeleri yapıp getirmişti ..İnanılmaz güzel..İnanılmaz lezzetli...Canım benim tekrar ellerine sağlık...
Hayatım okadar dolu ve yoğun geçiyorki ben bile anlamıyorum ..Diyorum evli olsam adam illallah eder:)) Resmen sıkıştırılmış dosya gibi koşturmacalı,telaşlı,bol gezmeli geçiyor günlerim.Geçtiğimiz Pazar seçim dolayısıyla sandık görevlisi olduğumdan toplantı yapıldı.Pazar günü ve saat 10.00da..Ne güzel uyuyacaktım ama olmadı.Neyse madem evden çıktık kahvaltı keyfide yapalım dimi ama...Arkadaşıma mesaj attım kahvaltı yapma ben alo diyene kadar bekle:)) Canım benim hemen tamam dedi.Kahvaltısı ve mıhlamasıyla meşhur Garipçe Köyüne kahvaltıya gittik.Aman efendim bir yedik bir yedik..İki kişi normal kahvaltılıklar hariç bir tava mıhlama,bir tava sucuklu yumurta ve bir tavada sucuklu menemen istedik hepsinide yedik:))) Ordan Profiloya gittik ordada gezdik tabi bir arkadaşımız daha bize katıldı ve bizi ayarttı yemek yiyelim die hadiiii ordada iskendere yumulduk ve tabi pişmanlık diz boyu..Çünkü üçümüzde aynı spor merkezine gidiyoruz:)) Dedik böyle olmucak hadi spora gidelim saat 19.00 :)) Fıtness 20.00 de kapanıyor dedi bizim koç..Olsun dedik yediğimizi bari eritelim..Sıkıştırılmış spor yapalım:))) Hemen yürüme bantına çıkıp koşturmaya başladık sanki biz hızlı adım atınca dakikalar hızla geçecekde eriyeceğiz hemen:)) Neyse 20.00de fıtnessdan çıkıp havuz sauna jakuzi yapalım dedik..Ya benim merak ettiğim bişi var sauna ve jakuzinin zayıflamaya falan faydası oluyormu acaba:))) Oluyor dersiniz bende saatlerce saunada kalırmışım eheheheh erir yada küle dönüşürmüşüm:))) Neyseee saat 21.00 biz havuz keyfinide bitirdik ve önce İstinye park ardından carrefoura gidip son 1 saatide öyle değerlendirdik (bir rimel uğruna gittik buralara) ve 22.15de kendimi yatağıma nasıl attım nasıl uyudum hatırlamıyorum:)))
Dün akşamda Ankara dan gelen sevgili dostum ve rumelikavağı güzelleri ve benim diğer arkadaşlarımla fasıla gittik...Bir eğlendik bir eğlendik şimdi akşam olsada eve gidip yatsam diyorum ama bu akşamda çok sevdiğim bir arkadaşım yemeğe davet etti onda mantı yiyeceğiz:))) Yarın akşam bir hasta ziyaretim var:)) Cuma Akşamıda arkadaşlarım yemeğe gelecekler...Cumartesi seçim dolayısıyla görev var öğleden sonra..Pazarda sabahın köründeeeee 7.30da seçim için sandık başına gidicem tüm gün ordayım..Haftayada sınav var...Ben biraz ders çalışıyım zahmet olacak ama :)) Offfff gördüğünüz gibi Ptesiye kadar full doluyum:))Allah bana kolaylıklar versin....

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011