Yeniden merhaba ve ikram kurabiyelerim

10 Ağustos 2009 Pazartesi


       Canım arkadaşlarım biliyorum sizleri ne kadar ihmal ettim uzun zamandır bloguma yeni tarifler ekleyemedim ama söz telafisini yapacağım...
Evim uzun zamandır tadilattaydı ve daha yeni yeni yerleştim hem çalışıp hem evde uğraşmak oldukça yordu beni yorgunluğumu boş zamanlarımda sizleri ziyaret ederek geçirmek istiyorum...sizleri çooook özledim  lafı fazla uzatmadan bu pratik ve güzel ikram kurabiyelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum...Sıcacık sevgilerimi yolluyorum...

Malzemeler:
250 gr un
100 gr şeker
200 gr tereyağ
3 çay kaşığı yumurta akı

Yapılışı:
Şeker yumurta akı ve tereyağını derin bir kaba alıp karıştırıyoruz.Unu ekleyip göz kararı katılaşmadan sıkma torbasına koyup yağlanmış tepsiye şekiller vererek sıkıyoruz.
180 derecelik ısınmış fırında üzeri pembeleşmeden pişirip çıkartıyoruz.Afiyet olsun...













.. ( devamı )

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011