KURU MEYVALI KURABİYE

10 Ağustos 2009 Pazartesi


 


Yoğun bir haftasonu geçirdim ama, yaptığım pasta ve kurabiyeleri teslim edince çok rahatladım. Cuma gecesi ful çalışıp sipariş yetiştirdim ve Cumartesi sabah 07:00 de işim bitti. Ayrıca Pazar günü için olan siparişimi de ancak sabah 05:00 de bitirebildim. Çok yorucu olabilir ama zevk aldığım için, tatlı yorgunluğa dönüşüyor bende. Tabi birgün vücut iflas edermi bilemiyorum ama mümkün olduğunca dinlenmeyede çalışıyorum. Bu kurabiyeler geçen hafta yaptıklarımdan, bu hafta yapılanlarıda yayımlayacağım teker teker.


 


Malzemeler :


 


- 2,5 su bardağı un


- 1/2 su bardağı nişasta


- 250 gr. oda sıcaklığında margarin (Hüner marka)


- 1 adet yumurta sarısı (Beyazı üzerine)


- 1 su bardağı pudra şekeri


- 1 paket kabartma tozu


Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011