Çilekli Çikolatalı Pasta

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Hafta sonunda ani bir kararla sürpriz olarak hazırladığım doğum günü pastası..Kısa sürede evdeki malzemelerle yapmak durumunda kaldığım için şekil olarak çok düzgün olamasa da tadı gayet lezzetliydi. Evde hazır pandispanya olmadığı için kedi dili kullanarak yaptığım ve pastayı yeterince dinlendirmeden kalıptan çıkardığım için bazı yerlerde kaymalar oldu. Buna rağmen sürpriz amacına ulaşıp tadı çok beğenilen pasta çekirdek ailemiz tarafından aynı akşam tüketildi.



Pastanın hazırlanışı: Pasta çemberini servis tabağına yerleştirdim. Vişne reçelini sıcak su ile sulandırıp kedi dillerini ıslatıp bir sıra dizdim. Üzerine çikolatalı kremadan yaydım. Ara katta çilek(küp küp doğrayıp üzerine şeker serpip bir süre beklettim) ve küçük doğranmış fıstıklı çikolata kullandım. Üzerine yine bir miktar kremadan koyup çilek ve çikolataların kremaya batmasını sağladım. Tekrar ıslatılmış kedi dili dizip, kremadan bir miktar süslemesi için ayırıp kalanını yaydım. Pastayı dinlendirip, çemberini çıkardım, kenarlarını pasta süsü ile kapladım. Üzerini krema ve çilekle süsledim.
ilgili bağlantılar;

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011