BATON PASTA

10 Ağustos 2009 Pazartesi


 


 


Herkese merhabalar,


epeydir tariflerim, yazacaklarım birikti. Tatil rehaveti üzerine çökünce insanın, klavyenin tuşlarına basıp yazı yazmak bile zor geliyordu. Dinlendim, tatil modundan çıktım ve büyük bir hevesle yine bloğumun başındayım. Çok güzel şeyler yaşadım iki hafta boyunca, sevgili Ayşem in şirin dükkanına (Bake Shop - Beşiktaş) uğrayıp, keyifli saatler geçirdim. Yanımda fotoğraf makinam olmadığı için, bir daha ki sefere daha detaylı ve görüntülü bilgiler vereceğim.


Bu pastayı da Mayıs ayı içersinde sevdiğim bir arkadaşım için yapmıştım. Genelde sipariş pastalarım yuvarlak olduğu için baton pasta denemek istedim. Biraz acemiliklerim oldu, artık boş kaldıkça baton pastada yapmaya çalışacağım.


İzinde olduğum süre içinde yalnız bırakmayan arkadaşlarıma çok teşekkürler. İnsanın arandığını, sevildiğini bilmesi harika bir duygu. Aslında blog arkadaşlarımdan çok tanışmak istediklerim var. 


Tatilden dönüp, kafanızı yazdıklarımla şişirmek istemiy.. ( devamı )

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011