Sevgililer Gününe özel kurabiye, pasta ve cupcakeler.

10 Ağustos 2009 Pazartesi



Sevgiler günü hazırlıkları beni her sene çok heyecanlandırıyor. 3 yıldır her sevgililer gününde farklı birşeyler çıkartmaya çalıştım(tık). Bu yılda büyük bir heyecanla öncelikle içlerine koyacağımız ambalajları aramaya başladık. Daha sonra içlerini nasıl doldurabiliriz düşünceleri başladı ve ortaya bizim çok beğendiğimiz alternatifler çıktı. En son aşamadada fotoğraflaması kalıyorduki bu yıl bunun için profesyonel bir fotoğrafçı ile çalışmayı uygun buldum. Resimlerimizi Sevgili Özlem Demircan (Studio Özlem ) çekti.

Resimler üzerinde çok farklı seçenekler sunmuş bana ve bende seçerken oldukça zorlandım.


İşte 2009 Sevgililer Günü için hazırladığımız kurabiye, pasta ve cupcake'ler .(Farklı sunumlarıyla)



Minik atıştırmalık kurabiyeler şık bir kutu içerisinde 40 adet minik kurabiye...


Atıştırmalık kurabiyeler şeffaf kutuda farklı bir sunumla..
Aşk kurabiyeleri kutu içerisinde..


Aşk Cupcakeleri

Kremalı Aşk Cupcake'i
Vee Sevgililer Gününe özel 2 kişilik Sevgi pastası...
Sizde Sevgiliniz için ürünlerimizden sipariş vermek istiyorsanız geç kalmadan bizimle irtibata geçin. İzmir içi siparişler en geç 13 Şubat'a kadar . İzmir dışı siparişler ise en geç 12 Şubat'a kadar kabul edilmektedir.
Not: Kurabiye ve kremasız cupcake'ler Türkiye'nin her tarafına kargo ile ulaştırılabilir.
İrtibat:
Selda Ercan
0 532 409 62 37

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011