ÇİKOLATALI PASTA ve TEŞEKKÜR

10 Ağustos 2009 Pazartesi


 


Çilekli pastayı yeteri kadar verdim, biraz da çikolatalı pasta ile devam edeyim. Üzerindeki süslemeleri çikolata transfer jelatini ile yaptım. Bu pasta tarifimde daha önce yaptığım çikolatalı pastalar ile aynı. Süslemelerle oynamanın dışında farklı bir şey yapmadım. Dilimlenmiş olarak fotoğraf çekemiyorum, çünkü bende dilimlenmiş halini hiç göremedim. Siparişlerimi belirli bir ajansa veriyorum ve onların müşterileri ile çalışıyorum. Ama artık yavaş yavaş kendi müşterilerimi de kabul etmeye başladım. Bloğumda belirttiğim mail adresi ile bana ulaşan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Yapmaktan büyük keyif ve zevk aldığım uğraşımdan para kazandığıma hala inanasım gelmiyor. Harika duygular yaşıyorum. Güzel övgülerini benden esirgemeyen ve bana ulaşmak için çaba harcayan bütün müşterilerime TEŞEKKÜR ediyorum. Bu pastayı, benimle temasa geçen bir müşterime yaptım. Tek istediği bol çikolatalı ve malzemesine güvenebileceği bir pastaydı. Şeker hamurlu pastaları görsel olarak çok beğendiğini, ama kremalı pastaların damak tadına uygun olduğunu belirtti. Çok özel bir gün olmadığı için böyle bir pasta tercih etti. Bu haftasonu içinde siparişlerim olacak umarım başarıyla çıkacağım bu işlerden.

.. ( devamı )

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011