FINDIKLI ELMALI KURABİYELER

10 Ağustos 2009 Pazartesi


 


Haftasonuna girmeden sayfamı yenilemek ve bütün arkadaşlarıma güzel bir haftasonu dilemek istedim. Geçen hafta yaptığım kurabiyelerden iki tanesi bunlar. aslında onca kurabiye yapıyorum ama hiç birinin tadını bilmiyorum. Malum yumurta olunca içinde, denek de eşim oluyor. Şimdiye kadar olumsuz bir şikayet yada eleştri almadım yiyenlerden, bu yüzden rahat rahat tarifini yazabilirim. Elmalı kurabiyelerin üzerine haşhaş döktüm, aslında yakışıp yakışmayacağı konusunda tereddütlerim vardı ama hoş bir lezzet verdiği söylendi.


 


ELMALI KURABİYE (Malzemeler)


 


- 2 su bardağı un


- 2 yemek kaşığı yoğurt


- 1 adet yumurta sarısı (beyazı dışına)


- 4 yemek kaşığı pudra şekeri


- 1 çaybardağı sıvıyağ


- 1 paket kabartma tozu


Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011