Ağustos ayı Pasta, Kurabiye ve Cupcake Kursları programımız

10 Ağustos 2009 Pazartesi


Merhaba arkadaşlar;

Ağustos ayı içerisindeki pasta kursları içeriğimiz ve tarihleri aşağıdaki gibidir. Aslında geçtiğimiz ay geçirdiğimiz eğitimlerin fotolarınıda paylaşacaktım ama düzenlemeye vakit bulamadım. Bir tek geçen hafta Samsun'dan gelen Sevgili Serpil ile yaptığımız pasta kursunun sonucunda çıkan pastamızı düzenleyebildim ve onu paylaşabiliyorum. Bu arada geçtiğimiz ay çook sıcak geçen sevgili kursiyelerimize müjde artık sepserin bir ortamda derslerimize devam ediyoruz :)
Bu arada birçoğunuzun bildiği gibi geçen sene Eylül'den beri İzmir Bakeshop'da eğitmenlik yapıyordum. Ancak artık Bakeshop geçtiğimiz ay itibariyle kapandığı için eğitimlerime sadece Şekerden Düşler'de devam ediyorum. Kapanması çok ani bir şekilde geliştiği içinde sürekli bana gelen sorular oluyor gidipde bulamayanlar vs. gibi. Böyleliklede kapanmış olduğunuda duyurmuş oluyim.
Ayrıca bu ay yoğun talep üzerine eğitim takvimize bir konu daha eklendi. Çocuklarla birlikte cupcake ve kurabiye süsleme atölyesi. Aslında bu benden uzun zamandır istenen bir konu idi. Ama bir türlü fırsat yaratamıyordum. En son 23 Nisan'da üyesi olduğum İzmirli Anneler grubunun organize ettiği çocuk şenliğinde yaklaşık 50-60 civarı çocukla kurabiye süsledikten sonra çocukların bu konuyu ne kadar çok sevmiş olduğunuda anlamış oldum. Tek ricam oluşturulacak grupların aynı yaş grubu olması ve ebeveynleri eşliğinde katılmaları olucaktır.

AĞUSTOS AYI EĞİTİM TAKVİMİ

TEMEL PASTACILIK VE ŞEKER HAMURU EĞİTİMİ ( 05.08.2009 / 26.08.2009)

Şeker hamuru ile kaplamaya ve katlandırmaya uygun pandispanya yapımı
Krema yapımı
Kekin katlandırılması, seviyelendirilmesi ve kaplamaya hazırlanması
Şeker hamuru yapımı
Renk bilgisi ve hamurların renklendirilmesi
Seker hamuru ile kaplama
Başlangıç seviyesi süsleme teknikleri ile pastanın süslenmesi (Fırfır , Kurdela , Gül vb…)
Kompozisyonların tamamlanması.

Eğitim süresi 1 gün 10:00- 17:00 saatleri arasındadır. Eğitimimiz en az 2 kişilik en fazla 3 kişi ile yapılmaktadır.

KURABİYE YAPIMI VE SÜSLEMESİ EĞİTİMİ (18.08.2009 )

Kalıp ile kesmeye müsait kurabiye hamurunun hazırlanması
Kurabiyelerin kesilip, pişirilmesi
Vitray tekniği ile kurabiye yapımı
Royal icing ile kurabiye süsleme
Ebru tekniği ile kurabiye süsleme
Seker hamuru ile kurabiye süsleme
Fotoğraflı kurabiye yapımı

Eğitim süresi 5 saatdir . (10:00- 15:00 saatleri arasında .) Eğitimimiz en az 2 kişilik en fazla 3 kişi ile yapılmaktadır.


CUPCAKE YAPIMI VE SÜSLEMESİ EĞİTİMİ (04.08.2009 / 27.08.2009)

Cupcake yapımı ve süslemesinde kullanılacak malzemelerin tanıtılması
Vanilyalı ve Çikolatalı Cupcake hamurunun hazırlanması ve pişirilmesi
Buttercream yapımı ve süslenmesi
Dolgulu Cupcake yapımı
Seker hamurlu ile gül motif ve yapraklı cupcake yapımı
Fotoğraflı cupcake yapımı
Kompozisyonların tamamlanması

Eğitim süresi 5 saatdir . (10:00- 15:00 saatleri arasında .) Eğitimimiz en az 2 kişilik en fazla 3 kişi ile yapılmaktadır.

ŞEKER HAMURU YAPIMI EĞİTİMİ (06.08.2009)

Şeker hamuru malzemelerinin tanıtılması
Şeker hamurunun hazırlanması
Seker hamuru ile maket kaplanması
Şeker hamuru ile maket üzerinde hediye paketi yapılması

Eğitim süresi 3 saatdir . (09:00- 12:00 saatleri arasında)

MODELLEME EĞİTİMİ (İNSAN, OBJE VE HAYVAN MODELLEME) (12.08.2009)
Strafor üzerine şeker hamuru kaplama
İnsan , hayvan ve objeleri modelleme
Modellenen figürlerin pastaya yerleştirilmesi
Eğitim süresi 1 gün 10:00- 17:00 saatleri arasındadır. Eğitimimiz en az 2 kişilik en fazla 3 kişi ile yapılmaktadır.

MODELLEME EĞİTİMİ (ÇİZGİ FİLM KAREKTERLERİ) (19.08.2009)
· Strafor üzerine şeker hamuru kaplama
· Önceden belirlenen 5 adet çizgi film karekterinin modellenmesi. (Örneğin Mickey Mouse, Şimşek Mcqueen, Sunger Bob vs…)
· Modellenen figürlerin pastaya yerleştirilmesi
Eğitim süresi 1 gün 10:00- 17:00 saatleri arasındadır. Eğitimimiz en az 2 kişilik en fazla 3 kişi ile yapılmaktadır.

ÇOCUKLARLA CUPCAKE VE KURABİYE SÜSLEME ATÖLYESİ (13.08.2009)
· Önceden hazırlanmış kurabiyelerin şeker hamuru ile kaplanarak belirlenen konseptde süslenmesi
· Önceden hazırlanmış cupcakelerin şeker hamuru ile kaplanarak belirlenen konseptde süslenmesi
· Süslenmiş kurabiye ve cupcakelerin paketlenmesi.
Eğitim süresi 2 saat 10:00- 12:00 saatleri arasındadır. Atölyemiz en az 4 çocuk ile birlikte ebeveynleri eşliğinde yapılmaktadır.
Yaş aralığı 4-10 yaş arası olmakda ve aynı yaş grubundan çocuklar ile birlikte gruplar oluşturulmaktadır.



Not: Hafta sonlarına eğitim planlanmamıştır. İş yoğunluğumuza göre karşılıklı konuşularak eğitim planlanabilir.
Not2: Tüm kurslara katılmak isteyenlere paket program hazırlanarak fiyatlarda indirimler uygulanmaktadır.
Ücretler hakkında bilgi almak için 0 232 421 70 01 ‘den bize ulaşabilirsiniz.

Şekerden Düşler
1420 sok. No:69/A Alsancak / İZMİR

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011