KURABİYE ÇEŞİTLERİ VE KANDİL KUTLAMASI

10 Ağustos 2009 Pazartesi


 


 Bütün arkadaşlarımın mübarek kandilini kutluyorum ve tarifine   buradan ulaşabileceğiniz kurabiyelerimden ikram ediyorum. Üzerini süslemek ve şekil vermek tamamen kendi zevkinize ait.


 


Ayrıca, minemutfakta arkadaşım beni sobelemiş, "sevdiğiniz, takip  ettiğiniz on blog adını yazın" diye bir oyun. Sonra benimde onları sobelemem gerekiyormuş. Beni bu oyuna dahil ettiği için Mine'ye teşekkürler.


 


Ben tek tek isim yazamıyorum, çünkü vakit buldukça bütün blogcu arkadaşlarımı seviyorum ve takip ediyorum. Kimse kırılmasın diye isim yazmıyorum zannedilmesin. Çoğu arkadaşımı yüz yüze tanımadığım halde, hepsiyle farklı şeyler paylaşıp, bilgiler ediniyorum. Hepsi benim eksik bir tarafımı tamamlıyorlar. Zaman darlığından, ihmal ettiklerim olabiliyor ama hepsini ayrı ayrı seviyorum. Bu oyuna dahil olmak isteyen bütün arkadaşlarımıda sobeliyorum.


 

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011