ÇİLEKLİ PASTA

10 Ağustos 2009 Pazartesi


 


Kurabiye etkinliğide bitti ve ne zamandır pasta koymamışım bloğuma, tarifine buradan  ulaşabileceğiniz çilekli pastalarımdan biri de bu. Her hafta muhakkak çilekli pasta yapıyorum (sipariş). Değişik modeller de denemek istiyorum, ama maalesef talep aynı olması yönünde gelince, ancak çilekleri farklı koyarak süsleyebiliyorum. Bu pastamın üzerinde fildişi kazımalık ganaj kullandım. Hakikaten kazımalık ganaj ile çalışmak çok kolay, pastamalzemeleri sitesinden Bakel's in ürünü olan fildişi ganajı sipariş etmiştim Berna'ya, sağolsun en kısa zamanda bana ulşatırdı. Bana ulaştırdı derken; bana özel bir şey değil bu, sağolsun Berna çok başarılı çalışıyor. Buradanda teşekkür ederim kendisine.

.. ( devamı )

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011