Supangleli Pasta

10 Ağustos 2009 Pazartesi



Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba. Şu anda size evden bildiriyorum :). İş yoğunluğundan dolayı doğum öncesi yasal iznimin tamamını kullanmaya karar verdim. 1 haftadır evdeyim ve 2 gündür hastayım, ben de salgından nasibimi aldım ve nezle oldum. Neyse ki şu anda çok daha iyiyim. Evde olunca tariflerim birikti ama eklemeye fırsatım olmadı. Bir taraftan da kızımızın odasının hazırlıkları ile uğraşıyoruz. Perdeler neredeyse bitti. Yakında dikiş siteme de koyarım. Bu tatlıyı okuldan arkadaşım Deniz ve tatlı kızı Ada için yaptım.

Malzemeler:

  • 1 paket Dr. Oetker Supangle
  • 3,5 su bardağı süt
  • 1 adet portakal (2 adet mandalina kullandım)
  • 1 paket kakaolu petibör bisküvi
  • 1 su bardağı fındık kırığı
  • 80 gr çikolata
  • 50 gr tereyağı
Yapılışı:

Supangleyi 3,5 su bardağı süt ile pişirin. Kaynamaya başlayınca içine tereyağını atın ve 2-3 dk daha kaynattıktan sonra ocaktan alın. Çikolatayı, kırılmış bisküvileri ilave edin. Mandalinaların rendelenmiş kabuklarını ve içinin püresini ekleyin. Fındıkları da ilave ederek iyice karıştırın. Küçük kare borcama dökün ve buzlukta dondurun. Paketin arkasındaki tarifte dolapta bekletin diyordu ama benim pastam istenen sertlikte olmadığı için buzlukta beklettim. Servisten 5-10 dk önce çıkartırsanız tam kıvamında oluyor.

Afiyet olsun..

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011