HAŞHAŞLI KURABİYE

10 Ağustos 2009 Pazartesi


 


 


Bu cehennem (çöl) sıcaklarında kurabiye yemek ağır gelebilir ama, bu kurabiyeler çöl sıcakları gelmeden önce yapılmıştı. Değişik kurabiye arayışlarım sürerken, bildiğim tariflere haşhaş ve kuru meyva ekleyince, çayın yanına bir lokmalık kurabiyeler çıktı.


Haftaya yıllık izinimin bir kısmını kullanacağım ve şimdiden kutuplarda yer ayırtmak için sıraya girdim desem yalan olmaz herhalde:)  İstemiyorum deniz, kum, güneş bana soğuk hava lazım. Klima cildime zarar diye evime klima almadım, hatta küresel ısınmadan dolayı eşi dostuda ikna ettim ama şimdi pişmanım. Eğer sıcaktan eriyen arkadaşlarım olursa eminim sebep ben olacağım. Lafı çok uzattım ve tarife geçemedim bir türlü.


 


Malzemeler :


 


- 2,5 su bardağı un


- 1 paket margarin (Hüner kullandım)


- 1 paket kabartma tozu


Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011