PEMBE-KAHVE NİŞAN PASTASI

10 Ağustos 2009 Pazartesi

nişan 054

Benden 40 kişilik bir nişan pastası istenince hele bir de siparişi veren annem olunca ve hiç istemediğim halde sipariş son 2 güne kalınca birden paniklemedim desem yalan olur.Bugüne kadar 100 den fazla tasarım pasta yapsamda nafile,elimde değil bir an neyi nasıl yapacağınızı hiç kararlaştıramayacakmışsınız gibi geliyor.Aklınızda dağınık bir sürü fikir,öne geçmek için birbiriyle yarışıyor vs.vs....

Bu pastayı, dün akşam nişanlanan kardeşim Levent ve nişanlısı Yasemin için hazırladık.Hazırladık diyorum biz iki kardeş olarak(Figen'le )üzerimize düşeni yaptık diye gönül rahatlığı bir o kadar tatlı yorgunluk ile ancak son bir saat de kendimize vakit ayırabildik.Sitem etmiyorum.Pastayı yaptığınız kişi 1.dereceden yakınınız olunca durum bundan ibarettire bir parantez açmak istiyorum.Hatta o denli koordineli çalıştık ki kahverengi şeker hamurunu annem hazırladı diye gururla da not düşebilirim..Hummalı çalışmamız arasında bir ara Figen,düğün pastalarını da sen yaparsın artık deyince "Yok!" diyebildim "O kadar kahramanlık yapamayacağım:)" Düğüne süslenmeden gitmeyi kim ister:)

nişan 036

Figen,kurabiye süsleme de olduğu kadar paketleme işleminde de aldı başını gidiyor.Yardımcılarım olmasından çok memnunum.Yoksa tek başıma işleri kotaramazdım.

Yeni tanıştığımız ve bundan sonra kocaman bir aile olarak devam edeceğimiz yolculuk da herkese huzur,mutluluk ve sağlık dilemekden başka birşey aklıma gelmiyor.Şimdi biz artık annemin 3 kızıyız.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011