Spider Man, Küçük Peri ve Kurabiyeler...

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Çok çok çok yoğun bir cumartesi geçirdim. Hem Alp'e Spider Man pastası (kendi yorumumla tabii), hem kuzeni Ece'ye perili bir pasta (peri kızının makyajı akmış azıcık, sanırım gıda kalemi henüz kurumadan dolaba koydum ondan oldu), hem de Alp'in pastasına takım kurabiyeler yaptım. Hem de tek başıma! Kendimi savaştan çıkmış gibi hissetsem de pasta sahibi arkadaşım Yeşim'in beğeni dolu sözleri beni ziyadesiyle motive etti.




Cadı kızım biraz nezle olduğu için pasta yapma gününü benim için kabusa çevirdi. Ama Allah Aferin'i yaratan ilaç firmasından razı olsun, en azından kurabiyleri sakin kafayla yapabildim o öğle uykusunu uyurken. Neyse, şimdi daha iyi, hatta yarın okula bile gidecek kısmetse. (!!!)




Şubat'ta kızımın doğumgünü var, şimdiden pasta modelleri arasında gidip gelmeye başladım. Kendisi hernekadar sürekli fikir değiştirse de, benim gönlümde şöyle süslü püslü, afilli bir pasta yapmak var. Geçen senenin acısını çıkartmak niyetindeyim. Geçen sene ne mi olmuştu? Şeker hamuru ile yeni tanışmıştım, inanılmaz acemiydim ve bir güzel krem şanti ile sıvadığım pastayı kendi yaptığım (yumurta akı + migros pudra şekeri) şeker hamuru ile kaplamıştım. Gece yatarken her şey çok mükemmeldi, ama ertesi gün pastayı servis yapmak için çıkardığımda ağlayım mı güleyim mi bilemedim... Sanırım bu işle az çok ilgilenenler başıma neler geldiğini anlamıştır, ama ben manzarayı bir kez daha anlatayım... Pastanın şeker hamuru krem şanti yüzünden yer yer erimiş, alttan pastanın keki görünüyor. Belirli bölümlerde yırtıklar var ve en kötüsü yapıştırmaya çalıştığım pembe kalplerin hepsi kaymış ve olmamaları gereken yerlere gitmişler...



İşte o günün acısını bu sene çıkartacağım inşallah. :)



Sevgiler,

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011