meyva sosu ile hazırlanmış şeker kurabiye

1 Mayıs 2010 Cumartesi



sayfamı ziyaret eden tüm izleyicilerime güzel bir hafta sonu tatili diliyorum.
sizlere daha önce tarifi bana ait olan yeşil şeker kurabiyesi tarifini vermiştim...
çok hafif ve lezzetli bir kurabiye oluyor.kıtır kıtır ...sıvıyağ ile hazırlandığı için hafif ve çok uzun sürede dayanabiliyor...
bu kez aynı tarifi hazırlarken yoğun meyva tadı ve kokusu olsun istedim kurabiyelerde....ve hamuruna hazır meyva sosunu toz halde ilave ettim...
kurabiyeler çilek ve frambuaz kokulu ve tadında çok lezzetli oldu...
kurabiyelere şekil verirkende daha önce ki şeker kurabiyelerini şekillendirmede kullandığım patates dilimleme aparatını kullandım.görsel olarakta bence şık oldu...



malzemeler....

1 su bardağı ayçiçek yağı
-8 yemek kaşığı pudra şekeri
-1 paket dr oetker hazır meyva sosu (toz halde kullanılacak)
-1 fiske kırmızı gıda boyası ( ilave etmeyebilirsiniz)
- un....(kabartma tozu kullanmıyoruz...)

tüm malzemeleri yoğuruyoruz.
kulak memesi kıvamına gelince cevizden büyük bezeler koparıp elimizde yuvarlıyoruz....



hafif yağlı ve unlu tepsimize dizip üzerine patates dilimleme aparatınin bıçağı ile hafifçe bastırıp resimdeki gibi şekillendiriyoruz.....
hafif ısıda 150'pişiriyoruz...
iyice soğuyunca tepsiden alıyoruz....
üzerine hafif pudra şekeri serpiyoruz.



afiyet olsun....

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011