ekmek kızartmasıyla çorba nasıl sunulur,oktay usta bayat ekmek kızartması,peynirli bayat ekmek kızartması,resimli firinda ekmek kizartmasi

25 Aralık 2011 Pazar

Özet: » Bayat Ekmek Kizartmasi-Tatli Ve Tuzlu-Resimli" yemektarifi7 yazısı Ekmekler&Pideler kategorisi altındadır
sponsorlu bağlantılar

Açıklama : bayat ekmekleri atmakdansa
farkli lezzetlerde kullanmayi degerlendirmeyi cok seviyorum
yada en kötü ihtimal gölümüzdeki ördeklere atiyorum ufak ufak kesip kizimda accayip zev aliyo Bayat Ekmek Kizartmasi Tatli Ve Tuzlu Resimli anlatımlı resimli tarifi Bayat Ekmek Kizartmasi Tatli Ve Tuzlu Resimli video ekmeklerpideler
mutlaka bilenleriniz vardir
ama paylasmak istedim yinede Bayat Ekmek Kizartmasi Tatli Ve Tuzlu Resimli anlatımlı resimli tarifi Bayat Ekmek Kizartmasi Tatli Ve Tuzlu Resimli video ekmeklerpideler
özellikle kahvalti icin süper lezziz oluyo
hem tatli hem tuzlusunu yapiyorum
Kaç Kişilik N/A
Süre N/A
Zorluk Derecesi: Kolay

Kullanılan Malzemeler:
  1. dilimlenmis bayat ekmek
  2. yumurta
  3. süt
  4. tuz
  5. seker
  6. kizartmak icin:siviyag

sponsorlu bağlantılar
Hazırlık
  1. ekmegi dilimleyin
  2. tuzlusu icin:
  3. 3yumurta kirdim bir cay kasigi tuz ekledim ve yarim su bardagi süt
  4. iyce cirptim
  5. tatlisi icin:
  6. 2yumurta
  7. 2yemek kasigi toz seker
  8. ve yarim cay bardagi süt kullandim
  9. onlarida cirptim
Tarifin Hazırlanışı
  1. derin ve genis kapta ikisinide ayri ayri aarladim canlarim
  2. tavayada yag döküp isinmaya brakin
  3. ben önce tuzlulari yapiyorum ki sekerli önce yapilirsa seker dökülebiliyo tavaya
  4. yag kizinca ekmek dilimlerini arkali önlü batirdim harca ve kizartdim
  5. sekerlileride yine ayni sekilde kizartdim
  6. mendil serilmis servis tabagina dizdim ki fazla yagini ceksin diye
  7. sekerlileri ayriyetten tabaga dizerken tek yönlerine elimle seker serpistirdim
  8. esim tuzlusunu
  9. ben sekerlisini
  10. kizim ise ikisinide seviyo Bayat Ekmek Kizartmasi Tatli Ve Tuzlu Resimli anlatımlı resimli tarifi Bayat Ekmek Kizartmasi Tatli Ve Tuzlu Resimli video ekmeklerpideler
  11. affiyet olsun hanimlar


sponsorlu bağlantılar

ekmek kızartmasıyla çorba nasıl sunulur,oktay usta bayat ekmek kızartması,peynirli bayat ekmek kızartması,resimli firinda ekmek kizartmasi

Benzer yemek tarifleri:

  1. çiçek ekmek (6.3)
  2. Ekmek Hamuru ile Lahmacun (6.3)
  3. Evde makinesiz ekmek yapmak (6.4)
  4. Ballı Ekmek (6.4)
  5. Elmalı Yulaflı Ekmek Tarifi Resimli (6.5)
  6. Peynirli Tuzlu Mekik Tarifi Resimli (6.5)
  7. Biberli Zeytinli Ekmek Tarifi Resimli (6.5)
  8. Sacörgülü Ekmek-Paskalya Cöregi-Resimli (6.5)
  9. Mayalı Ekmek (6.6)
  10. Acılı ekmek[resimli] (6.6)
  11. Tuzlu Çubuk Tarifi Resimli (6.6)
  12. Firinda Peynirli Ekmek (6.7)
  13. Ekmek İçinde Domates Çorbası-Resimli (6.7)
  14. Bayat Pide Pizzası(resimli) (6.8)
  15. Soğanlı Ekmek Tarifi Resimli (6.8)
  16. kızarmış şekerli ekmek (7)
  17. Cevizli Ekmek Tarifi Resimli (7)
  18. Ekmek Unlu Hazır Kek (7.2)
  19. ekmek makınesinde yaptığım sade ekmegim (7.4)
  20. Yoğurtlu ekmek (7.5)
  21. Ekmek Dolması-Resimli (7.7)
  22. Ekmek Makinasında Yumurtalı Ekmeğim… (7.9)
  23. Ekmek Aşı Çorbası Tarifi Resimli (7.9)
  24. Çiçek Ekmek-Resimli (8)
  25. Bayat ekmekten Börek yapımı(resimli) (8.1)
  26. Patatesli Ve Sütlü Ekmek Tarifi Resimli (8.1)
  27. Zeytinli Domatesli Ekmek (8.2)
  28. Muzlu Ekmek Tarifi Resimli (8.5)
  29. Sütlü Ekmek Tarifi Resimli (8.5)
  30. Ekmek Böreği Tarifi Resimli (8.6)
  31. Bayat Ekmekten Kahvaltılık-Resimli (8.7)
  32. Kuruyemişli Tatlı Ekmek (9.1)
  33. Cevizli Tatlı Ekmek Tarifi Resimli (11.7)
  34. Bayat Ekmek Böreği (11.8)
  35. Bayat Ekmek Çorbası Tarifi Resimli (14)

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011