Erken Rezervasyon gezilecek yerler , Erken Rezervasyon gezi yerleri, Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) turistik yerler,

7 Aralık 2011 Çarşamba

Başlık:'Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) Haberleri bilgileri ' Erken Rezervasyon

""Erken Rezervasyon Tatil rehberi" Erken Rezervasyon gezilecek yerler" Erken Rezervasyon ucuz oteller" Açıklama : Turizm rehberi kategorisi altındaki  "Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum)" başlıklı yazı Tatil Gezi ve Seyahat Rehberi sunar: yayın tarihi  Salı, 06 Ara 2011 Erken Rezervasyon bilgileri "Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum)"  gezilecek yerler oteller seyahat acentaları Erken Rezervasyon tarihi yerler Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) hamamlar camiiler kaleler  en kolay sekilde sizlere anlatmaya calıştık. sitemizde  daha fazla Erken Rezervasyon bilgi bulabilirsiniz, kolay gelsin.

Bir ay önce fefthiye Big Rose Hotelden 2 kişilik 4 gece tatil satın aldım fakat iş nedeniyle gidemiyorum. tatil eylülün 5inden 9una kadar.tatilin şuanki fiyatı 500 lira civarı ancak ben mecburiyetten 300 liraya satıyorum.tatil herşey dahildir.oteli internetten araştırabilirsiniz.ilgilenenlerbrselcin@gmail.com dan bana ulaşabilir.Kaynak:tatilforum.com

Kategori Etiketler: Erken Rezervasyon resimleri haberleri Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) bilgileri Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) nasıl gidilir Etiketler:  Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) nerede neresi Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) tarifi, kolay Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) yol tarifi , Erken Rezervasyon gezilecek yerler , Erken Rezervasyon gezi yerleri, Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) turistik yerler,  Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) pansiyonlar, Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) kalacak yerler, ucuz tatil Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) hesaplı tatil,Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) ucuz oteller ,Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) resimleri,Fethiyede 2 kişilik 4 gün herşey dahil tatil (iş nedeniyle satıyorum) ara

Başlık:'ETS Tur Erken Rezervasyon Haberleri bilgileri ' Erken Rezervasyon

""Erken Rezervasyon Tatil rehberi" Erken Rezervasyon gezilecek yerler" Erken Rezervasyon ucuz oteller" Açıklama : Turizm rehberi kategorisi altındaki  "ETS Tur Erken Rezervasyon" başlıklı yazı Tatil Gezi ve Seyahat Rehberi sunar: yayın tarihi  Salı, 06 Ara 2011 Erken Rezervasyon bilgileri "ETS Tur Erken Rezervasyon"  gezilecek yerler oteller seyahat acentaları Erken Rezervasyon tarihi yerler ETS Tur Erken Rezervasyon hamamlar camiiler kaleler  en kolay sekilde sizlere anlatmaya calıştık. sitemizde  daha fazla Erken Rezervasyon bilgi bulabilirsiniz, kolay gelsin.

Ets Tur’un 2011 tatil sezonu erken rezervasyon satışları devam ediyor.
31 Ocak 2011 tarihine kadar devam eden Erken Rezervasyon tatil paketlerinde %40′a varan indirimler uyguladı.
Erken rezervasyon satışlarına devam eden ETS Tur, 28 Şubat 2011′e kadar devam edecek 2.dönem satışlarında ise Worldcard’a özel %35′e varan indirim uyguluyor.

devamını oku…

Kategori Etiketler: Erken Rezervasyon resimleri haberleri ETS Tur Erken Rezervasyon bilgileri ETS Tur Erken Rezervasyon nasıl gidilir Etiketler:  ETS Tur Erken Rezervasyon nerede neresi ETS Tur Erken Rezervasyon tarifi, kolay ETS Tur Erken Rezervasyon yol tarifi , Erken Rezervasyon gezilecek yerler , Erken Rezervasyon gezi yerleri, ETS Tur Erken Rezervasyon turistik yerler,  ETS Tur Erken Rezervasyon pansiyonlar, ETS Tur Erken Rezervasyon kalacak yerler, ucuz tatil ETS Tur Erken Rezervasyon hesaplı tatil,ETS Tur Erken Rezervasyon ucuz oteller ,ETS Tur Erken Rezervasyon resimleri,ETS Tur Erken Rezervasyon ara

Başlık:'Erken Rezervasyon Devir Haberleri bilgileri ' Erken Rezervasyon

""Erken Rezervasyon Tatil rehberi" Erken Rezervasyon gezilecek yerler" Erken Rezervasyon ucuz oteller" Açıklama : Turizm rehberi kategorisi altındaki  "Erken Rezervasyon Devir" başlıklı yazı Tatil Gezi ve Seyahat Rehberi sunar: yayın tarihi  Salı, 06 Ara 2011 Erken Rezervasyon bilgileri "Erken Rezervasyon Devir"  gezilecek yerler oteller seyahat acentaları Erken Rezervasyon tarihi yerler Erken Rezervasyon Devir hamamlar camiiler kaleler  en kolay sekilde sizlere anlatmaya calıştık. sitemizde  daha fazla Erken Rezervasyon bilgi bulabilirsiniz, kolay gelsin.

Erken rezervasyon ile satın alınmış otel paketlerinin devri için bu bölümü kullanabilirsiniz.
Devir ilanı vermeden önce lütfen forum kurallarını okuyunuz.
Satın almış olduğunuz otel paketini devretmeden önce tur şirketinin devir kurallarını okuyarak alıcıya kurallar hakkında bilgi vermeniz gerekmektedir.
Bazı tur şirketleri devri kabul etmemekte, bazı tur şirketleri ise 7 gün öncesine kadar istediği kişiye devir hakkı vermektedir. Devir işlemlerinde bazı masraflar uygulanabilmektedir.
Satış yapmadan önce karşı tarafa sorumlulukları bildirmeniz gerekir.
tatilforum.com erken rezervasyonla satın alınmış, tur şirketlerinden satın alınmış vb. ücreti ödenmiş tur ya da otellerin devredilmesi konusunda hiçbir sorumluluk kabul etmez. 
tatilforum.com’da verilmiş ilanlar, ilan veren kişinin sorumluluğundadır.
Satın almadan önce mutlaka tur şirketinden ya da otelden bilgileri almanız sizin menfaatinizedir.Kaynak:tatilforum.com

Kategori Etiketler: Erken Rezervasyon resimleri haberleri Erken Rezervasyon Devir bilgileri Erken Rezervasyon Devir nasıl gidilir Etiketler:  Erken Rezervasyon Devir nerede neresi Erken Rezervasyon Devir tarifi, kolay Erken Rezervasyon Devir yol tarifi , Erken Rezervasyon gezilecek yerler , Erken Rezervasyon gezi yerleri, Erken Rezervasyon Devir turistik yerler,  Erken Rezervasyon Devir pansiyonlar, Erken Rezervasyon Devir kalacak yerler, ucuz tatil Erken Rezervasyon Devir hesaplı tatil,Erken Rezervasyon Devir ucuz oteller ,Erken Rezervasyon Devir resimleri,Erken Rezervasyon Devir ara

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011