Bisküviler - Kurabiyeler

13 Kasım 2011 Pazar

‘Bisküviler – Kurabiyeler’ kategorisi için arşiv

Portakallı Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
PORTAKALLI KURABİYE

Portakallı Kurabiye anlatımlı resimli tarifi Portakallı Kurabiye video biskuviler kurabiyeler

devamını oku…

Böğürtlenli Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Böğürtlenli Kurabiye

Böğürtlenli Kurabiye anlatımlı resimli tarifi Böğürtlenli Kurabiye video biskuviler kurabiyeler

devamını oku…

Çeşit çeşit kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok


Nişasta Kurabiyesi

Çeşit çeşit kurabiye anlatımlı resimli tarifi Çeşit çeşit kurabiye video biskuviler kurabiyeler

devamını oku…

Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Malzemeler:
1 su bardağı sıvıyağ,
1 su bardağı pudra şekeri,
1 çay kaşığı karbonat,
aldığı kadar un (fazla sert olmayacak)
Yapılışı:
bütün malzemeleri iyice yoğur yuvarlak şekil ver 150 derece fırında pişir beyazken çıkar afiyet olsun

cornflaceksli kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

MALZEMELER
Yarım paket margarin
2 yemek kaşığı tereyağ
1 çay kaşığı kabartma tozu
3 yumurta aldığı kadar mısır nişastası
bu malzemeleri iyice yoğur parmak şekli vererek 150 derece fırında pişir (fazla kızartma pempeyken fırından çıkart)
SOSU İÇİN
4 yemek kaşığı sarelle bir kapta erit yarım çay bardağı zeytinyağla karıştır pişen kurabiyeleri bu karışıma ardından cornflacekse bula ve sevis tabağına al.

Sakız Muhallebili Kurabiye

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Sakız Muhallebili Kurabiye
Malzemeler

1 paket Sana yağı (250 gr) (oda sıcaklığında)
3 su bardağı un (345 gr)
3 yemek kaşığı yoğurt (100 gr)
1/2 çay kaşığı tuz
Muhallebisi İçin,
1/2 su bardağı süt (100 ml),
1 tepeleme yemek kaşığı un (12 gr),
1 su bardağı toz şeker (175 gr),
1 adet yumurta,
1 paket vanilya,
1 1/2 çay kaşığı damla sakızı
Üstü İçin, Pudra şekeri

Yapılışı

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011