‘Sebze Yemekleri’ kategorisi için arşiv Sebze Yemekleri

14 Kasım 2011 Pazartesi

‘Sebze Yemekleri’ kategorisi için arşiv

Sebze Yemekleri

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Sebze Yemekleri anlatımlı resimli tarifi Sebze Yemekleri video sebze yemekleri

[mark=FF6699]PATATESLİ PATLICAN[/mark]
Malzemeler:

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Portakallı Kereviz

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Portakallı Kereviz anlatımlı resimli tarifi Portakallı Kereviz video sebze yemekleri

Portakallı Kereviz

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Sebzeli İkra

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

SEBZELİ İKRA (RUS MUTFAĞI)
1 havuç
1 pancar
1 elma
0,5 su bardağı ince kıyılmış beyaz lahana
1 soğan
4 çorba kaşığı sıvı yağ
1/3 su bardağı su
Tuz
2 çorba kaşığı ince kıyılmış yeşil soğan
Tüm sebzeler yaklaşık 3 cm uzunluğunda ince şerit şeklinde doğranır. Yağda hafifçe çevrilir, sonra su ve tuz eklenir ve kaynayana kadar pişirilir. Sonrasında soğutulur. Üstüne yeşil soğan serpiştirilip servis edilir.

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Domatesli Konsome

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Domatesli Konsome

Malzemeler

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Değişik sebze yemekleri

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Brüksel lahanalı mantar (4 Kişilik)

Malzemeler:
Yarım su bardağı zeytinyağı
15 adet arpacık soğan
2 adet havuç
1 kg taze mantar
500 gram brüksel lahanası
3 adet biber
4 diş sarmısak
Yarım demet maydanoz ve dereotu
1 çorba kasığı limon suyu
Kimyon, kekik, tuz

devamını oku…

Categories:Sebze YemekleriTags:

Sebze Yemekleri

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Biber Dolması

Sebze Yemekleri anlatımlı resimli tarifi Sebze Yemekleri video sebze yemekleri

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011