Yulafli Bademli Kurabiye ve Gundemde Hirsizlik

14 Mart 2010 Pazar

10-13 Mart 2010 039
Bu aralar coook isim var. Cocuklarimin fotografi bir site tarafindan izinsiz kullanilinca, kaynak dahi belirtilmeyince moralim cok bozuldu. Zaten oldum olasi cocuklarin fotograflarini internette yayinlamak konusunda huzursuzum. Ikisi icin olusturup uzun zamandir yazdigim iki site mevcut. Bu, bizim icin biraz da gerekli birseydi. Ailelerimiz, dostlarimiz uzakta oldugu icin.. Ama bu calinma isi sonucta kafamin icindeki soru isaretlerine de bir cozum getirmis oldu. Oncelikle kucuk oglumun, com uzantili sitesini iptal etmeye, gecici diye aldigim en kucuk oglumun blog ismini degistirmeye karar verdim. Sonra da ikisi icin ayri site yapmak yerine, ki bu zamansizlikta beni cok zorlayan bir durum bu, ikisine tek bir site yapmaya ve bunu da uyelik sistemi ile yayinlamaya karar verdim. Ayrica kendi blogumda da cocuklarimin fotograflarini kullanmama karari aldim. Bununla da yetinmeyip, tarif fotograflarimi baska bir sitede gormemek, yazilarimla karsilasmamak icin, kopyalanamaz kodu ekledim. Tarifleri kopyalayamayacak olan arkadaslarimdan simdiden ozur diliyorum. Ama bu hirsizlik olayi gercekten cok sinir bozucu !
Ama iki ayri siteyi ortak baska bir siteye tasimak, hele ki bu agriyan bilegimle cok yorucu, cok zor. Oglumun ameliyat gunu (goz kaymasi)belli oldu. 26 Nisandan once bu tasinma isini bitirmeliyim. Sonrasinda zaman bulmam daha da imkansizlasacak.

10-13 Mart 2010 037
Bu kurabiyeyi cocuklar icin yaptim, evde yemek saatleri disinda kemirecek bir seyler olsun diye. Tadina bayildilar. Tabii ben de. Yulafli kurabiye serisine devam etmeyi dusunuyorum. Demistim ya, yasasin yulaf ! :) Ama kendime bir not duseyim, tarifteki yag miktarini dusurecegim ikinci yapisimda. 225 gr yerine 190 gr kullanmayi dusunuyorum.

Tarif Evcini'nden. Tarifin orjinalinde pikola findik kullanilmis, bende olmadigindan badem kullandim. Paylasimin icin tesekkurler Evcini. Tarif icin buyrun Evcini'ne.

Not: Ilk fotograftaki konu mankeni, kucuk oglum:) Ben fotograf cekerken yanima gelip kurabiyelere el atinca cekiverdim.

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011