‘Börekler’ kategorisi için arşiv Kürt Böreği

15 Kasım 2011 Salı


‘Börekler’ kategorisi için arşiv

Kürt Böreği

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Kürt Böreği

Kürt Böreği anlatımlı resimli tarifi Kürt Böreği video borekler

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Malzemeler
3 Adet Ekmek Hamuru
200 gr. Kıyma
1 Adet Soğan
1 Su Bardağı Yoğurt
1/2 Su Bardağı Sıvıyağ
1 Yumurta
4 Adet Patates
1 Demet Maydanoz
Tuz, Karabiber
Üzerine : Haşhaş

Yemeğin Tarifi
Fırın tepsisinin tabanına ve yanlarına bir fırça yardımıyle margarin sürelim. Un serpelim.
Ön hazırlık olarak patatesleri diri kalacak şekilde bol suda haşlayalım. Patatesler yarı yarıya pişince kabuklarını soyup rendeleyelim. Küçük küçük kestiğimiz soğanı ve 200 gr. kıymayı birlikte yarıyarıya pişene dek kavuralım.
Patatesleri ilave edelim. Tuzu, karabiberi ve ince kıyılmış maydanozu ekleyip karıştıralım. Elimizi sıvı yağa batırarak hamurdan, cevizden biraz daha iri bir parça koparalım. Yuvarladıktan sonra elimizde çay tabağı büyüklüğünde açalım. Ortasına patatesli içten bir miktar koyalım. Kenarlarını toplayarak ortada birleştirelim.
Hamur topunu sıvı yağa batırıp çıkararak, yağlanmış ve unlanmış tepsiye dizelim. Hamur toplarını tepsiyi sıkı sıkı dolduracak şekilde yerleştirelim. Hamuru tekrar mayalanması için en az yarım saat oda sıcaklığında bekletelim.
Yumurtayı, yarım su bardağı sıvı yağı ve 1 su bardağı yoğurdu bir kapta iyice karıştıralım. Tepsiye dizdiğimiz hamurların üzerine dökelim. Önceden ısıttığımız 200 dereceli fırında böreğin altı ve üstü kızarana dek pişirelim. Ilındıktan sonra servis yapalım.

Categories:BöreklerTags:

Hamayili börek(Resimli Anlatım)

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok
Hamayili börek(Resimli Anlatım) anlatımlı resimli tarifi Hamayili börek(Resimli Anlatım) video borekler

MALZEMELER:
3 yufka
1 çay bardağı sıvıyağ
1,5 su bardağı süt
İÇİNE:
Beyaz peynir
Kıyılmış maydanoz
1 yumurta akı

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Boşnak Böreği Tarifi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Oktay Ustanın Boşnak Böreği Tarifi

Malzemeler :
4 su bardağı un
1 tatlı kaşığı tuz
2 çorba kaşığı zeytinyağı
Alabildiği kadar su

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Kıymalı Börek

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Kıymalı Börek

Kıymalı Börek anlatımlı resimli tarifi Kıymalı Börek video borekler

Malzemeler:

devamını oku…

Categories:BöreklerTags:

Sakızlı Paskalya Çöreği Tarfi

Pazar, 13 Kas 2011düzenleyorum yok

Oktay Ustanın Sakızlı Paskalya Çöreği Tarifi

Sakızlı Paskalya Çöreği Tarfi anlatımlı resimli tarifi Sakızlı Paskalya Çöreği Tarfi video borekler

devamını oku…

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011