CAN CAN Kurabiyeler Ege'm İçin :)

11 Şubat 2010 Perşembe


Bu aralar yine yokum dimi:(
Kızıyorsunuz bana ama bu sefer de geçerli bir sebebim var. Ege'm geldi Antalya'dan. Hani benim canavar yeğenim var ya o işte. Annemin evinin içinden hortum geçmiş gibi 1 haftadır. Bir çocuk hem bu kadar akıllı hem bu kadar yaramaz olamaz.Ama o sevgisi herşeyi görmezden gelmemizi sağlıyor. Şükrediyorum sürekli varlığına...Yukarıda gördüğünüz resimde de kendisi kaş ile göz arasında banyodan annemin kremini yürütmüş ve jöle olarak kullanmayı tercih etmiştir. Velettir ne yapsa yeridir:) Damacana nedense oturma odasında yaşıyor 1haftadır,içine sürekli birşeyler atıp sonra başaşağı çıkarmaya çalışıyor en son annesinin cep telefonunu içine sığdırmaya çalışırken yakaladık:)
Gelecekleri günün gecesinde çocuğum abur cubur yemesin diye ona Can Can Kurabiyeler pişirdim.Bu sebeple 1 senedir çekmecede bekleyen Kuki Rool'umu da kullanmış oldum. Çok şeker oldular. Bol tarçınlı,az şekerli ve tam Ege'nin ilgi alanına girecek görüntüdeler... Paylaşmak istedim. Tarifini isteyen olursa onu da yazarım zaman bulunca. İşte Kukiler.... (Pişmiş hallerini çekmeyi unutmuşum:)
Sevgiler


Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011