Yaban Mersinli 4 Temmuz Kurabiyesi

21 Şubat 2010 Pazar

Fourth of July Blueberry Softbakes

Bu ecis bucus kurabiyelerin kitaptaki goruntusu bu degildi. Yabanmersinleri tamamen nufuz olmustu hamurun icine. Hata bende tabii. Harfi harfine tariflere uymayi tercih eden ben bu kez kafamin dikine gittim. Once yaban mersinlerini sonra unu eklemek bana mantikli gelmedi o an. Olur mu oyle sey, meyveler ezilir, dedim. Unu katinca bu sefer oyle bildigin bir hamur ortaya cikmasin mi, gel de bunun icine yaban mersinlerini kat bakalim. Katistirmak ne kelime, ben yama yapar gibi ekleyiverdim. Amaaaaaa... ilk kez kullandigim sour cream in kurabiyeye nasil bir lezzet katacagindan kuskulu bir sekilde, goruntusunden de hoslanmamis bir ruh haliyle kurabiyeden bir isirik aldigimda mmmmmmmmm dedim. Goruntuyu bir dahaki sefere duzeltirsin, o dert degil, tat muthis, deyiverdim. Aslinda demedim de icimden gecirip , ikinci kurabiyeye uzandim. Bu sour cream dedikleri eksi krema imis, keklerde, kurabiyelerde, amerikan tarzi biskuvilerde, scone'larda, donut'larda, cips soslarinda kullanilirmis. ve ozellikle Beef Stroganoff'un bas malzemelerinden biri imis. Bu Beef Stronanoff ile bir gun ayrica ilgilenmeyi dusunuyorum.. Bu memlekette 5.yilimi dolduracagim halde hic sour cream almamis , kullanmamis oldugumu farkettim. Hazir bu kurabiye de karsima cikmisken aldim ve denedim. Kurabiyenin duzgun goruntusunu, ya da olmasi gereken goruntusunu yapmak uzere bir kez daha almak ve uygulamak niyetindeyim. Marketteki buyukce bir raf sadece yaban mersinlerine ayrilmisken ve her hafta yeni bir indirim eklenirken denememek buyuk yanlis olur.

Fourth of July Blueberry Softbakes4

tarif daha sonra... Cocuklar uyanmadan yapmam gereken bir iki isim daha var.

yaban mersini
a. bit. b. Fundagillerden, çiçekleri beyaz veya pembe, yaprakları taneli bir bitki, keçi yemişi, çobanüzümü (Vaccinium myrtillus).

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011