rus mantısının tarifi

18 Haziran 2012 Pazartesi


Açıklama : bizim evinde devamlı sofrada yer alan bir yemektir,türk mantısında farkı şekil ve boy,rus mantı biraz daha büyük,ve böylece eti daha fazla oluyor,benim eşim eti çok sever o yüzden hep rus mantı yap der…
Süre 2,5 saat
Zorluk Derecesi: Normal
Kullanılan Malzemeler:
  1. yuvka için:
  2. 2 su bardağı su
  3. 1 yumurta
  4. tuz
  5. aldığı kadar un
  6. içi: 500gr dana-kuzu yağısız kıyma,tuz kara biber,3 büyük baş kuru soğan,bir kaşık tereyağı
Hazırlık
  1. kuru soğanı rendeliyorum
Tarifin Hazırlanışı
  1. yuvka malzemeleri bir kapta karıştırıyorum,unu ilave edip sert bir yuvka elde ediyorum,sonra bu yuvkayı derin bir kaba koyup üzerine porselen tabağı ile kapatıyorum,böylece 10-15 dk bekletiyorum,sonra bu tabağı kaldırınca yuvka yumuşacik ve pürüssüz oluyor,
  2. diğer tarafta kıyma kuru soğanla,tuz,kara biber ile ve bir kaşık tereyağı ile(kıyma yağlı ise tere yağı kullanmıyorum)güzel güzel karuştırıyorum.
  3. sonra yuvkadan bir parça alıp oklava yardım ile açıyorum,ve küçük kahve finca yardım ile yuvarlak daireler elde ediyorum,onların ortasına kıyma koyup kapatıyorum,sonra ise işlem ayını,suyu kaynatıp tuz atıyorum,ardından da mantı,yukarı çıktıktan sonra 10 dk kadar daha kaynatıyorum,ben ilik gibi olmasını seviyorum,sonra sarmısaklı yoğurt ile servis ediyorum,dediğim gibi sadece şekil ve boyut farklı,işlemler ve içirilikler aynı türk mantısının…herkeze afiyet olsun..

sponsorlu bağlantılar

rus mantısının tarifi

Benzer yemek tarifleri:

  1. Tatar çorbası (5.6)
  2. Mis gibi İçli Ramazan Pidesi (Resimli) (5.6)
  3. Mantılı Yoğurt Çorbası (5.7)
  4. Mantı (5.8)
  5. Ciğerli Ev Makarnası (6.4)
  6. Nohutlu Mantı Çorbası Tarifi (6.4)
  7. Avunya Mantısı (6.4)
  8. Mantı çorbası (6.5)
  9. El Açması Kolay Börek (Resimli) (6.5)
  10. Bilecik Mantısı Tarifi Resimli (6.7)
  11. Cok basit manti! (6.8)
  12. Nohutlu Mantı Çorbası-Resimli (6.9)
  13. Sumaklı Dolma-Resimli (6.9)
  14. nefis boşnak mantısı (fotoğraflı) (7)
  15. Nohutlu Mantı Çorbası Tarifi-Nohutlu Mantı Çorbası Yapılışı (7)
  16. Mantı tadında makarna (7)
  17. Milföy Mantisi (7.5)
  18. Ekmek Mantısı (7.7)
  19. Meksika Usulü Mantı Tarifi Resimli (7.7)
  20. Hinkal Mantı (7.8)
  21. Ispanaklı Ravioli *resimli* (7.8)
  22. Şiş Börek (Mantı) Tarifi Resimli (7.9)
  23. Hazır Yufka Mantısı (8.1)
  24. Mantı çorba(dieğr adıyla yüksük çorba)(resimli) (8.3)
  25. Sebit mantisi(yaglamada deniliyor)-Resimli (9.2)
  26. MANTI MAKARNA (resimli) çok kolay ve çok leziz (9.8)
  27. Mantı Börek Tarifi Resimli (9.9)
  28. Tepsi Mantısı(Resimli) (10.9)
  29. Adana Mantisi (12.3)
  30. Sosyete mantısı nasıl yapılır?..Resimli (12.6)

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011