‘Kekler ve pastalar’

1 Haziran 2012 Cuma


‘Kekler ve pastalar’

Pratik Pasta

Açıklama : tavsiye ederim kızlar Zorluk Derecesi: kolay

Ahududulu Tartölet

Açıklama : çay saati için güzel bir seçenek… böğürtlen sevenler için süper bir tat…

Sucuklu Sebzeli Borek

Açıklama : COK GUZEL OLUYOR HERKEZE TAVSIYE EDERIM Zorluk Derecesi: cok basit

Kolay yaş pasta

Açıklama : 5 yumurtayla 2 fıncan şeker kopuk kopuk olada dek çırpılır,4,5 fıncan un ıle kabartma tozu eklenıp tekrar çırpılır ve 150 dc fırında pısırılır

Cookies

Açıklama : BU KUCUK CIKOLATAYI MARKETLERDE BUABILIRSINIZ BIR PAKETIN ICINDE KUCUK KUCUK DAIRELER HALINDE CIKOLATA EKLEMEK ISTERSENIZ AMA BULAMAZSANIZ CIKOLATASIZDA YAPABILIRSINIZ

Mandalinali kek

Açıklama : cocuklar cok seviyor ama gunlerinizde misafirlerinizde bayilacak

Yılbaşı Pastaları

Açıklama : Benim bu kadar detaylı anlattığıma bakıp sakın korkmayın. Ben herkes Amerika’yı baştan keşfetmesin diye şimdiye kadar edindiğim tecrübelerin hepsini yazdım, o yüzden uzun oldu.

Lor Peynirli Seftali Pastasi

Açıklama : Lor Peynirli Seftali Pastasi Zorluk Derecesi: Easy

Bonibonlu Kurabiyeler

Açıklama : Çok şirin kurabiyeler:) Kaç Kişilik 3-4

şeftalili çook kolay pasta

Açıklama : MERHABALAR ARANIZA YENI KATILDIM..COK GUZEL PAYLAŞIMLARIN YERI BURASI COK SEVDIM…TARIF DR.OETKERDEN COK HAFIF VE KOLAY DENEMENIZI TAVSIYE EDERIM….

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011