bonibonlu kurabiye

20 Aralık 2009 Pazar



en sonunda bende yaptım pardon biz yaptık
kızım bırakırmı hiç peşimi bonibonları kendisi dizdi
ilk başlarda heryerine dizdi ama sonradan az kalınca duruma el koymak zorunda kaldım ve kalanlarada bir tanecik koyduk
tarifi defterime yazmışım ama nerden aldığımı hiç hatırlamıyorum.
bu benim tarifimdi diyen biri çıkarsada hemen link ekleyebilirim
gelelim malzemele

yarım paket margarin(125gr.)

2tane yumurta

2çay bardağı şeker en küçük çay bardaklarından

bir paket vanilya

bir paket kabartma tozu

3kutu bonibon draje

defterimde 100gr.çikolata yazıyordu ama ben onun yerine tam dolu bir yemek kaşığı kahvaltılarda kullandığımız çikolatadan kullandım

aldığı kadar un

yapılışı

margarinle çikolatayı tavaya koydum ve kısık ateşte erittim
yoğurma kabınada şeker ve yumurtaları koyup çırptım margarin soğuyana kadar çırptım
sonrada
sonrada tüm malzemeyi bir araya getirdim ama oda ne
yeter zannettiğim unum yetmedi
ne yapsam ne etsem diye düşün düşün aklıma çavdar un karışımıgeldi
mecburen bu undan kullanmak zorunda kaldım sanırım yarım bardak kadardır yada daha fazla kullanmışımdır ölçmedim
sonuç
başta hevesim kaçtı güzel olmayacağını düşünmüştüm ama harika oldu zaten pişine kadar herzamanki gibi ciğer bekleyen kedi misali fırının başından ayrılmadı kızım

pişmedimi anne

piştiler artık anne diye diye yedi sonundada rahat etti:))))))))))
tadlarına bayıldık doğrusu öle çok fazla şekerli olmadı zaten hafif şeker tadı olsun yeter biz öyle seviyoruz çok yoğun şeker tadındaki kurabiyeleri pek sevmiyorum eşimde benim gibidir
kaynımda bizimle yaşıyor oda çok beyendiğini belirtti
kızımın doğum gününde yine aynı kurabiyelerden yapmayı düşünüyorum bişi kalmadı zaten doğum gününe

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011