HASTAYIZ AMA KURABİYEDE YAPARIZ

15 Aralık 2009 Salı



Önce bizim için iyi dileklerde bulunan mesaj atan yorum yazan tüm arkadaşlarım çok teşekkür ederim.ARDA düne göre daha iyi. ECEM ise daha kötü bebegim 4. ay aşılarınıda oldu bu gün hepsi üstüste geldi. EŞİM işe bu gün işe gitti sonunda. BENİ sormayın valla perişanım hastalık yetmez gibi geçmeyen birde baş agrım var üzerinize afiyet. Ben migren zannediyordum ama degilmiş. birkaç yıl önce tansiyonum çok çıktıgında düşmüştüm burun üstü burun kemiğim çatladı demişti doktor mor gözler şiş burunla gezmiştim. Ama benim burun çatlamamış kırılmış kırılan kemikte kaymış sinüsleri kapatmış. bilin bakalım ne olucak.ECE burnundan ameliyat olucak. Cumaya gidicez doktora nasıl oluyor nekadar yatmak lazım neler gelicek başıma örenicez eger zor bişey değilse yaptırıcam hemen ama tahmin ettiğimden zor olursa beklemem lazım ECEM çok küçük,(Yaa bide bu doktorlar hani burun amiliyatını yaparken göz kapaklarını kaldırıyorlarya kıyak olsun diye acaba benim karnımıda toplarlarmı:))))
Neyse bu kadar hastalık muhabbeti yeter. ARDA tabi hastalıkta bahane bieşy yemiyor nasıl olduysa canı kurabiye istedi bütün gün başımı kaldırıp yapamadım. İkiside uyumuşken yarın sabaha süpriz olsun diye bu kurabiyeleri yaptım. mozayik kurabiye denedim ama içleri boş kaldı biraz daha jelibom lazımmış evde bu kadar vardı artık bidahakine. Hamur en sevdiğim hamurum çok geç bayatlıyor denemenizi tavsiye ederim malzemeleri sayayım hemen


2 yumurta ,250 gr margarin,vanilya, kabartma tozu, 1 bardak pudra şekeri,un. üzeri için bonibom jelibom bu kadar AFİYET OLSUN......

Posted by Picasa

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011