MUTLU KURABİYELER.....

10 Aralık 2009 Perşembe


  • 1 Paket oda sıcaklığında margarin
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 yumurta
  • 3 su bardağı un
  • 3 yemek kaşığı kakao
ile yoğrulan çok basit,yemesi güzel kurabiyeler...Cuma günü birkaç arkadaşını okul çıkışı eve davet eden oğlum ve arkadaşları için.......

Süslemesini ilaç şırıngasının içine hamuru koyarak yaptım.Şeker hamuruna ne kadar özensem de burada bulmak mümkün olmadı.Eh biz de kendi çaremizi ürettik.

Geçenlerde bir yemek dergisinde dr oetker'in SÜSLEME GLAZÜRÜ adında bir ürün çıkardığını öğrendim.Rengarenk küçük tüpleri sıkarak kurabiyelerinizi süslüyorsunuz.

Ben bunu duydum ya hemen marketlere koştum.Ben söylemeyeyeceğim, siz tahmin edin...
Günlük gazetelerin bile sabah 09:00 dan sonra geldiği bu şirin tatil beldemizde onu da bulamadım.

Aslında para harcamanın bu denli olanaksız olmasını bazen iyi oluyor.Çılgınlar gibi alışveriş yapma arzusundayken 'napalım,birkaç değişik baharat bari alayım' deyip dönüyorum.Tertemiz kredi kartımızla yaşamaya devam ediyoruz.

Sonra da Ankara veya İstanbul'a gittiğimizde AVM lerin ışıklarından gözlerimiz kamaşıyor :))Teknolojinin,modanın,sanatın hızlı gelişimine şaşırıyoruz....Yok,yok güzel tarafları olsa da büyük şehirde yaşamaya alışmış bir insan olarak ben buraya A L I Ş A M A D I M......


Güzel sabahlara uyanın...Sevgiyle kalın.....

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011