DOĞUM GÜNÜ PASTASI

10 Ağustos 2009 Pazartesi

MUTLU YILLAR YAKIŞIKLI OĞLUM,Geçtiğimiz cuma günü oğlumun yaşgünüydü. O artık 17 yaşında kocaman bir delikanlı oldu.
Son yıllarda arkadaşlarıyla ev dışında kalabalık partilerde kutluyorlardı doğum günlerini hep. Akşamları da evde kendi aramızda küçük bir pasta ile yetinmek zorunda kalırdık.

Ancak, bu yıl Eskişehirde oturan çocukları da bizimkilerle akran olan çok sevgili arkadaşlarımız Binnur, Tayfun ve çocuklarının yanı sıra Kerem'in süt annesi Ayşe, eşi ve süt kardeşinin de konuğumuz olduğu kalabalık bir parti ile evimizde kutladık. Çok güzel bir akşam geçirdik. Sağolun.

Akşam yemeği ve pastayı aynı güne sıkıştırınca pastanın süslemeleriyle çok da fazla ilgilenemediğimden bloğa da koyma konusunda epey bir tereddüt yaşadım. Ama o günün anısı belleklerimizden silinmesin diye de yer verdim.
Geçen yılki pastasını çilekli yaptığımdan bu kez farklılık olsun diyerek muz kullandım. Sade pandispanya ve pastacı kreması kullanarak hazırladığım pastanın üstünü krem şantiy ile kapladıktan sonra çilek ve kivi dilimleriyle süsledim. Basit bir pasta olduğundan tarifini yazmıyorum.

Son günlerde, biraz ev dışındaki işlerimin yoğunluğu biraz da bahar çarpması kendimi çok yorgun hissettmeme neden oluyor. Umarım bu durumu çabuk atlatırım da sırada yayınlanmayı bekleyen pek çok tarifi sizlerle paylaşırım.

Ağız tadınızın bol olduğu güzel günlere...

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011